• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jsem tady nová - andiev

14. února 2013 
Všechny zdravím, jsem Andrea (Andie/Andy/Ája/Andýsek/co vás napadne :wink: ), je mi 26 let, studuji, ale už mě to začíná chytat :slight_smile: Začíná mě lákat představa mateřství, mít mimčo, rodinu. Moc o tom nevím, nikdo z mých blízkých ani přátel mimčo nemá, ty, kteří mimčo mají, vídám tak max jednou za rok, a jestli jsem miminko držela v náručí 10x v životě, tak je to hodně... Moc ráda bych se zatím teroeticky přiučila o tom, co to všechno obnáší včetně radostí i starostí, a v lepším případě bych tady i ráda našla nějaké kamarádky s dětmi i bez nich. Žiju s přítelem, bydlím tu necelé dva roky, dojíždím do Ostravy do školy, a tady na Veselíčku (okres Přerov) žádné známé zatím nemám a moc ráda bych to napravila. Mám moc hodného psíka, který by mohl dělat kamaráda ke kočárku na procházce, a pokud by to byl problém, tak na mě může čekat doma, až se z procházky vrátím :slight_smile: Budu moc ráda i za virtuální přátele. O Modrém Koníkovi jsem se dozvěděla náhodou z FB, kde odkaz sdílel kamarád, a už tak dva měsíce sem chodím koukat na fotky, a až dnes jsem se rozhodla i zaregistrovat. Přeji všem krásný den a hlkavně zdravé a spokojené rodiny :slight_smile:
11. únor 2013 ve 12:29  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@andiev Ahoj Andreo, vítám tě mezi námi na MK! Jsem ráda, že jsi se k nám přidala a doufám, že si tady to plánování miminka a vůbec i celé fungování s ním, osvojíš natolik, že v případě // na testu už budeš přesně vědět co a jak :wink: Doufám, že se ti tady bude líbit a kdyby cokoli, ozvi se mi. J.
14. únor 2013 v 16:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor