• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jsem tady nová - ewelinka23

5. června 2011 
AHOJ AHOJ AHOJ =)
Jmenuju se Eva, je mi 17 let. Mám 5ti týdení dcerku Lucinku. Studuju podnikatelskou školu a přesto, že jsem tak mladá maminka to dobře zvládám.
Nemám ráda, když mě někdo odsuzuje podle věku, to že je mi 17 neznamená, že jsem špatná máma. Svou holčičku nadevše miluju a je mi jedno, kdo o nás co říká.
Přihlásila jsem se sem, protože se mi velmi líbí přehledný a obsáhlý bazárek. Snad si oblíbím i další jistě skvělé funkce modrého koníka.

Ráda se seznamuju s novými lidmi, takže uvítám, jakýkoliv projev přátelství a zvláště pak od stejně mladých maminek.

Tak snad se mi tu mezi vámi bude líbit a snad se nenajde někdo, s kým bychom se neměli rádi, protože to je to poslední, co by mi scházelo :unamused:
4. čer 2011 v 01:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ewelinka23 Ahoj, vítám tě tu:slight_smile: Na věku přece nezáleží, já porodila v 21 letech, to je sice později, jak Ty, ale i tak jsem slyšela, že jsem si ,,zkrátila" svobodu a život...neřešit, je to tvůj život :wink: Já ted žiju v Praze, ale jsem původem z Mostu :slight_smile:
4. čer 2011 v 01:43  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@ewelinka23 ahoj. také tě vítám i já slyšela řeči že jsem si zkrátila svobodu, ale já takovej názor nemám, jsem spokojenáí a šťastná že mám Natálku. Taky studuju (VOŠ v Táboře), občas to skřípe, ale jde to :wink:
4. čer 2011 v 06:34  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahojky tak ať se ti tady líbí:slight_smile:
má sestra také měla v 17l.dítě a zvládla to naprosto skvěle.
A odkud jsi?
4. čer 2011 v 06:42  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
Ahojky, moc děkuju za uvítání a kladný přijetí :wink: