• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jsem tady nová - radochh

2. září 2013 
Ahoj, jsem Radka a je mi 30let. Jsem tady nová a mám dvě dětičky, Lukášek 3 a půl Terezka 6měsíců. Zatím jen tak brouzdám a rozhlížím se :slight_smile: .
31. srp 2013 ve 21:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak to sme dve..taky teprv zistuju co a jak...ja mam 35 a jedno dítko :slight_smile:
1. zář 2013 ve 14:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@krausule
Ju, člověk se musí trochu rozkoukat :slight_smile: , jsem ráda, že v tom nejsem sama :slight_smile: . Už jsem si založila svůj bazárek-tedy s pomocí manžela :slight_smile: , tak teď brouzdám v diskusích a tak. Odkud jste?
1. zář 2013 ve 20:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ja jsem ze Zlina..a ty?Taky pořad studuju co se tady da najít..je tady dobre počteníčko..rady..skušenosti holek a tak..a snad tady najdu i pár kámošek na pokec :stuck_out_tongue_closed_eyes:
1. zář 2013 ve 21:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj jsem tu nova nevim kam jeste mam jit a neznam to tu jestli nekdo pomuze budu rada mam chlapecka 6let dcerku 2,5roku zitra jde do skolky a dcerku ktera bude mit v zari rok je mi 23 a jsem :wink: vdana
1. zář 2013 ve 21:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@krausule
Já jsem z Humpolce, teda spíš jsem se sem přistěhovala z Pelhřimova, Vysočina :slight_smile: Ju, to je fakt, počeníčko super, probírá se tady snad všechno možné. Už jsem tady hledala i inspiraci na dárky k Vánocům pro děti, ať vím, co Ježíšek přinese jinde:slight_smile: Super, takže zdravím do Zlína :wink:
1. zář 2013 ve 22:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@maxikjaroslava91