• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jsem tady nový - monca665

22. ledna 2011 
ahoj no volam sa monca byvam na slovensku mam jedneho synceka ktori sa narodil 1.6.2010a v zalubach som mala tanec fotografovanie ale momentalne mam v zalubach iba malinkeho chodim popritom do skoli ako za casnicku ale idem ju zmenit na fotografku a potom na aranzerku,takze asi tam a mam 18 rokou :wink: :sunglasses:
21. led 2011 v 01:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
@monca665 Ahoj Moni, máš krásného synka:slight_smile: Vítám tě tu...mám taky malého raubíře, ale už 2letého:slight_smile: Jo a jsem taky Monča :grinning:
21. led 2011 v 01:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
ahoj moj mali ma zatial 7 a pol mesiaca a uz bi chcel chodit a najhorsie je ze mu idu zubky a tri naras takze mi chodievame spinkat as o takej pol tretej :frowning2:
21. led 2011 v 01:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@moncicak.as
a dakujem je zlaty a hiperaktivny :sweat_smile:
21. led 2011 v 01:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
No jo, zoubky Táďu taky trápily, 3 najednou? Chudinka malý a chudinka mamina..:slight_smile: Táďa měl takové to chladící kousátko, to jakž takž pomáhalo, ale hold si tím musí ti mrňouskové projít.. :unamused: Tak to je rychlý, tak brzy chodit, to asi začne tapkat brzy, že? :slight_smile:
21. led 2011 v 01:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
@monca665 Tak to si užiješ :grinning: :grinning: :grinning:
21. led 2011 v 01:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@moncicak.as
no to hej ale najhorsie je ze ani gel na dasienka nepomaha kusatka nechce a cumliky vipluva a zuri :frowning2: ale sak to hadam prejde ale inac cez den je dobrucky vivadzat zacnina as ked vsetci zaspia :slight_smile:
21. led 2011 v 09:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@monca665 A co, jsi mladounká, malý byl plánovaný? :wink:
21. led 2011 ve 21:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@moncicak.as