Mám dvě děti a rozhodla jsem se studovat, jsem blázen?

willow4
30. říj 2013

Lítání kolem dětí, domácnosti, manžela... už toho mám dost. Rozhodla jsem se zvyšovat sebevědomí nebo vzdělání ? dalším studiem... je to fuška... a nevím, jestli to zvládnu... možná nejsem ta správná matka, které stačí ke spokojenosti úsměv na tváři dítěte... Chci slyšet, že jsem dobrá i pro něco jiného než pro úklid, žehlení, podepisování úkolů a vození dětí na kroužky. Jak to zvládáte vy? 🙂

gwennie
31. říj 2013

@willow4 Ahoj, no já studuju taky... Co děláš za školu? Pokud nepracuješ, a máš děti přes třeba aspoň ve školce, je to úplně v klidu... Otázka je, jestli je manžel / prarodiče schopen pohlídat děti přes zkouškové, kdy budeš na zkoušce každý týden, nebo v době výuky..

anatanka
31. říj 2013

Jsi odvážná 🙂

jija
31. říj 2013

@willow4 pokud to tak citis tak ses urcite rozhodla spravne, svagrova si na matetske dodelala bakalare i magistra a kdyz se vratila do prace tak to hned ocenili🙂 sice to delala akorat s jednim ditetem, ale synovec vyda tak za 3 a kamaradky delaji doktorske studium pri materske takze vzhuru do toho

diviska
31. říj 2013

@willow4 nejsi ( odpověď na otázku v názvu diskuze aby nedošlo k nedorozumění : ) )

betysek
31. říj 2013

Kamarádka taky začala studovat vysokou až, když měla 2 děti a v pohodě to zvládla. Vysokou dodělala v pohodě. Pak jsem ji to i záviděla, já nejdříve studovala, pak chvíli pracovala a pak se snažila otěhotnět a nakonec druhé mimčo máme z IVF...Pořád bylo dost času, ale nějak jsme si neuvědomili, že stárneme...

medvidek
31. říj 2013