Mám postižené dítě

sylva.hrabalova
5. led 2008

Jelikož jsem nováček tak se pokouším založit diskuzi co nejdiskrétněji...možná už tady byla(pravidla mám pročtený ale vážně tady nic hledat jěště neumím)mám takový dotaz,určitě jej už vyčtete z názvu máme postiženého chlapečka..má lehké postižení nohou ale hlavně je to spíše "mozkové postižení"(jak tomu už 4 a půl roku říkáme)prostě malý bude mít následky do budousího života..mám problémy s mluvením,s celkovým vyjadřováním(prostě myslím si že každý z vás už postižené dítě...taky má oční vadu..čili máme brejličky...ted k mému problému je mi strašně líto když malýho Tomáška vidím jak se trápí a vyčítám si že jsme si jej nenechali vzít určitě by to měl lehčí v životě...navíc malůého zatím nedáváme ani do školky protože má problém s udržením moči..ale hledámě už školky pro děti s postižením..jen vás chci předem upozornit že nebudu podrobně rozvádět všechna Tomova onemocnění do detajlů bylo by na dlouho...jestli má někdo podobný případ tak bych si ráda povyměnovala názory..a jěště se omlouvám že tuto diskuzi řadím to tématu batolata,nějaqk jsem zdivočela a začala psát už jsem doufám že se nezlobíte.....

sylva.hrabalova
autor
5. led 2008

Nikdo nemá tu kuráž sem napsat nebo jak to je??

lucenek
5. led 2008

no, já měla možnost s postiženými dětmi pracovat, tak si asi dovedu představit jak ti je,

martinka24
5. led 2008

ahoj, moje známá má postiženého hlapečka, je mu 13 let a má mokovou obrnu, je s ním doma,stará se o něj neustále sama a já ji obdivuju.ona ale nevěděla, že se malý narodí postižený, přidusil se prý při porodu nebo tak nějak, moc se s ní na to téma nebavím, každopádně nevím jak bych reagovala já kdyby mi řekli lékaři, že dítě bude postižené - o to ti sylvi v této diskusi jde?to je asi na každém z nás...

tlap.ka
5. led 2008