Miminko a studium. Je tu někdo, kdo to má stejně?

andulkaavetrelec
2. říj 2007

Ahoj holky, dodělávám s miminkem VŠ, tak by mne zajímalo, jestli tu je taky někdo takový, taková...

terkajesterka
2. říj 2007

Ahoj Andulko, já taky dodělávám VŠ, ale miminko je ještě v bříšku. Když to dobře dopadne, tak to všechno stihnu. Jen promoce se mi trochu kryje s porodem 🙂

schnek
2. říj 2007

Ahojky,
já jsem momentálně v posledním ročníku dálkového studia, na jaře mě čeká bakalářka a státnice 🙂

andulkaavetrelec
autor
2. říj 2007

Mně čekají státnice v lednu, asi, snad už ☹ , chybí mi jedna písemná práce a jedna zkouška, diplomku mám 😉 , ale taky musím přečíst moc knih, studuju totiž český jazyk a literaturu na FFUK...
plánovala jsem květen 2006, ale učila jsem na tři čtvrtě úvazku, tak jsem to nějak nestihla

andulkaavetrelec
autor
2. říj 2007

jsem ráda, že v tom nejsem sama...schneku, jak to zvládáš, já čtu při kojení, taky už jsem dopisovala diplomku jedním prstem přikojení, poslední zkoušku jsem dělala 3.7. v Praze a porod byl 30.7. v Chrudimi

kacka79
2. říj 2007

Ahojky, hlásím se mezi studující a pracující matky |🙂

tiki
2. říj 2007

Holky, já dodělávám disertaci, státnice jsem naštěstí zvládla šest neděl před porodem, i když jsem si pak při kojení říkala, že bych se na ně naučila úplně bez problémů, protože těch prokojených hodin bylo nepočítaně. Já studuju biologii, takže moje disertace spočívá v terénních experimentech, takže od dvou měsíců jezdí dítko se mnou po rašeliništích 🙂

terezkaaa
2. říj 2007

Hlásí se další studentka🙂Já dělala přímačky na VOŠ když jsem byla těhotná a teď začínám, tak jsem zvědavá, jak mi to s malým půjde dál🙂

kacka79
2. říj 2007

terezkaaa, neboj, jde to!! Aspoň taky myslíš na něco jiného než jen barvu stoličky 😀 Občas je to náročné, ale dá se tooo

artikula
2. říj 2007