Tip na kuchařku. Jakou máte svoji oblíbenou?

dascha9
5. bře 2021

Ahojte, prosím jakou máte svojí oblíbenou kuchařku? Já mám zatím jednu, ale je na prd. Ty recepty tam jsou jen ve zkratce popsané a nejsou tam ani žádné fotky. Zatím jsem kuchař v podstatě začátečník a hledám nějakou inspiraci co vařit pro mého muže a děti. Líbila by se mi taková, kde jsou ty recepty trochu více rozepsané a nejlépe i s fotkami. Jaká u Vás frčí, nebo ke které se rády vracíte? Mám zatím vybranou knihu Kuchařka pro dceru, ale budu ráda za tip i na nějakou jinou. 🙂

zelenaesmolda
5. bře 2021

@dascha9
Nepouzivam kucharky,divam se na net

levandule_k
5. bře 2021

Super je blog kucharkaprodceru.cz Je to tam detailně popsáno a vysvětleno proč má daný krok smysl 🙂

biciklissie
5. bře 2021

Většinu kuchařek od Vaňka, ty jsou perfektní. Akorát rozepsané recepty, jednoduché vkusné fotky.

klokanka31
5. bře 2021

@dascha9 Já mám zase vlastní kuchařku s recepty co používala ještě moje babička a prababička. A když chci něco moderního, kouknu na internet...

jajulin
5. bře 2021

@dascha9 Kuchařku pro dceru mam taky, ale používám ji minimálně, pro mě je autorka moc ukecaná a nebaví mě číst sáhodlouhé texty, byť jsou v lecčems poučné. Miluji kuchařky Romana Vaňka. Vždy se mi to podle nich povede, hlavně jeho polévky jsou top. A fotky má taky moc pěkné.

dascha9
autor
5. bře 2021

@levandule_k ano ten blog jsem teďka objevila a už jsem zkoušela 2 recepty a byly fakt dobré. Díky ní jsem dostala chuť si pořídit i nějakou pořádnou kuchařku. 🙂 Ty recepty tam opravdu dobře rozepisuje.

voskovkyapastelky
5. bře 2021

Kucharka pro dceru - knizky. Na netu to opravdu dlouze rozepisuje, ale kucharky od ni jsou prima

dascha9
autor
5. bře 2021

@jajulin pravda, má to hodně rozepsané, ale zas na druhou stranu pokud se někdo ještě tak dobře v kuchyni nevyzná, jako třeba já. Tak je super si přečíst proč to tak je. Děkuji za tip na Romana Vaňka. Mrknu na něho🙂

apollo20
5. bře 2021