Práce při rodičovské, je to vůbec možné?

martinatrnkova
5. bře 2012

Chtěla bych nastoupit od 1.4.2012 do zaměstnání, tím dnem už budu na RD. Je možné k RD chodit do zaměstnání na HPP, vlastně vůbec nějak pracovat?

petrunka01
5. bře 2012

nejsem odborník..ale při rodičáku si myslím můžeš vydělat kolik chceš.Jen musíš mít zajištěné hlídání,nesmíš dát dítko do státních jeslí nebo školky

martinatrnkova
autor
5. bře 2012

@petrunka01 hlídání mám právě pořešení. Bylo by to fajn. Díky 🙂

petrunka01
5. bře 2012

@martinatrnkova už při mojí první mateřské se synem se dalo přivydělat neomezeně,a teď to myslím,neměnili

martinatrnkova
autor
5. bře 2012

@petrunka01 a musím to někam dokládat? nebo jim to může být jedno?

petrunka01
5. bře 2012

hele,to by ti měl poradit někdo zběhlejší,ale řekla bych,že se nic dokládat nemusí.zkus kdyžtak zeptat se na úřadu,co ti rodičák vyplácí

j.a.n.i
5. bře 2012

@martinatrnkova Asi takhle při pobírání rodičovského příspěvku můžeš pracovat bez omezení, takže klidně vrátit se do původní práce na plný úvazek, nikde to hlásit nemusíš. Ale při rodičovské dovolené na původní smlouvu pracovat nelze - technicky nelze zároveň čerpat volno a pracovat. 😉

adelkav
5. bře 2012

@martinatrnkova Ahoj, já takhle pracuji. Sice ne na plný úvazek, ale musela jsem zaměstnavateli podepsat nový dodatek ke smlouvě, že budu dělat s maximálním rozsahem 40 hodin týdně. Žádný problém v tom zaměstnavatel neměl🙂

martinatrnkova
autor
5. bře 2012

@j.a.n.i no.. můj zaměstnavatel už neexistuje, ale naskytla se mi nabídka ve vedlejší vesnici - nevyužít toho by asi nebylo moudré, když hlídání prcka není problém. Tak to jsem ráda, že to tak jde.
Apoň něco ti vyděrači politický zanechali, jak to bylo.
Dík za odpověď

smisek24
5. bře 2012