Asi žárlím na tchýni 🙂

tyf
2. bře 2014

Nadpis je trochu nadnesený, ale nevěděla jsem jak to jednoduše nazvat 🙂 Mám super tchýni, pozitivní, ochotná, se vším pomůže. Bydlíme ve stejném paneláku a nemůžu si to vynachválit. Na mateřské pracuju a studuju, tchýně je skoro pořád doma, takže jí dávám často malou na hlídání. Jsem za to moc ráda, protože dcera je od narození hodně náročná a nebýt jí, těžko bych to zvládala. Je to ten typ ženské, která má mateřství v krvi. Jak jí dáte dítě do ruky, hned ví jak s ním mluvit, jak ho zabavit atd... Umí milion básniček, vím, že když jí holčičku dám, bude se jí celou dobu 100% věnovat. A v čem je tedy problém? Že jí závidím, jak to s dětmi umí. Já dceru miluju a snažím se jí věnovat jak můžu, učím se básničky, ale prostě to v sobě nemám. Pořád pátrám - i tady - jak si hrát s ročním dítětem. Když se vrátí od tchýně, vždycky se naučí něco nového. Já na to pak navazuju, ale chápete - nebyla jsem to já, kdo jí to naučil 🙂 Prostě bych chtěla být maminka jak z reklamy, nebo spíš z modrého koníka 🙂 Moje máma byla přesně taková, byla zlatá, ale nepamatuju si, že by si s námi někdy hrála, rozvíjela fantazii, blbla. Starala se, mazlil, ale ten dětský svět jí úplně míjel. Stejně se chová i k vnučce - chce si jí chovat, ale vidím, že neví jak si s ní hrát. Chci být jiná, ale mám pocit, že když to budu ze sebe tlačit, nebudu to zase já. Ale asi tím, jak bojuju na více frontách (práce, škola) pořád trpím pocitem, že malou zanedbávám. Asi víc koukám, jak to dělá okolí, místo abych věřila sama sobě, že dělám vše správně.

barulina
2. bře 2014

aaaale, ty jsi maminka a babicka je babicka. je dobre ze ma mala takovou babi, ale ty jsi a budes jeji mama. at uz umis basnicky nebo ne. nezarli, bud za to rada, o to v postate babicky jsou

elvira
2. bře 2014

Sice rozumím, jak to myslíš, ale upřímně ti takovou babičku závidím a divím se, že podobné existují...
Malou miluje, věnuje se jí, je ochotná hlídat, spolu vycházíte nejspíš velmi dobře...