Čo má sestra robiť, aby vyzerala staršia?

cta
20. dub 2014

Ahojte dievčence. Potrebujem poradiť ohľadne mojej mladšej sestry. Má dosť taký zvláštny problém mnohé si poviete mať jej problém tak by som bola šťastná jak blcha. Ide o to, že sestra ma 27 rokov a vyzerá na 16. Možno by jej to každý závidel ale ona je s toho na nervy. Momentálne pracuje ako riaditeľka jednej agentury a má pod sebou 200 žien. Teda je tam čisto ženský kolektív. Ako vedúca je podľa môjho nazoru veľmi ustretová a vychádza ženám v ústrety. Lenže veľmi často naráža na to, že jej každý tyká. Ona sa síce pousmeje ale povedala mi, že jej to vadi pretože ma mať voči ním určitu autoritu a oni jej hned tykaju. Navyše keď príde do jej kancelárie nejaka podriadená ktorá má ma možnosť ísť k nej robiť okamžite situáciu komentuju....: čakala som, že sa tretnem s nejakou 40 ročnou ženou a vy ste taka mladučka.
Navyše keď nejaka podriadená niečo urobí a väčšinou su to ženy okolo 50 rokov, a urobia niečo zle a pokarha ich, väčšinou ju ohovaraju, že kde hentaka štanda sa dostala k takej robote. Moja sestra tu prácu miluje a určite sa nedostala k nej vďaka tomu, že by mala nejaku protekciu pôvodne tu prácu ani nemala mať ale mala všetky predpoklady a jej nadriadený teda generálny riaditeľ je s jej prácou veľmi spokojny.
Maluje sa aj sa pekne oblieka ale to ju ešte viac omladí, čo ma robiť aby vyzerala primerane k svojmu veku? ďakujem

toga25
20. dub 2014

Co zkusit třeba jiný střih vlasů nebo jinou barvu? Poradit se s kadeřníkem, on si určitě bude vědět rady, nějaký stylista třeba 🙂 já vypadám taky starší když mám třeba tmavší barvu než světlou. Asi by jí to mělo lichotit, že vypadá mladě, ale zase je fakt, že je rozdíl vypadat třeba na 25 a nebo na 16, ještě když má sestra takovou funkci.