Děti. Po atestaci nebo před atestací?

jahudka005
31. říj 2019

Zdravím 🙂
studuji medicínu už 4. rokem a mám přítele se kterým jsem skoro 5 let. Jsem teď začala přemýšlet (já vím, je to daleko) o tom, kdy si pořídíme děti. Já bych nejraději co nejdříve po škole, ale můj přítel je spíš pro děti až po atestaci (můj přítel není dotkor), což se zase nelíbí mě, protože je to docela dlouho (mým vysněným povoláním je gynekologie a porodnictví). Chtěla bych se vás zeptat, paní lékařky, kdy jste měly děti, jak jste to skloubily dohromady s kariérou, jestli vám někdo pomáhat s dětmi a jak jste se staraly o děti, když jste byly třeba na noční? 🙂
Děkuji za odpoveď a přeji krásný zbytek večera

zelenaesmolda
31. říj 2019

@jahudka005
nejsem sice doktorka ale na co ti bude dite pred atestaci?bude se ti pak vsechno hur dodelavat a hledat zamestnani budes taky hur jako neatestovana doktorka s malym ditetem.

drep
31. říj 2019

@jahudka005 já zvolila atestaci těhotná (což jsem úplně neplánovala, otěhotněla jsem rychleji, než jsem čekala). Přijde mi, že je to tak super, jsem atestovaná, můžu si mnohem líp vyjednávat podmínky, stáže mimo mateřskou nemocnici jsem si odbyla bez dětí, učení jsem si odbyla bez dětí (teda, já jsem magor, takže si s dítětem dělám další atestaci, ale to už nemusím). Dceři je deset měsíců, kojím, od jejích osmi chodilm na jedno odpoledne do ambulnce, od devíti měsíců jedna denní dvanáctka na záchrance a teď začnu zase jedno odpoledne v týdnu uspávat, o dceru pečuje v mojí nepřítomnosti můj muž a moje i jeho maminka a táta. Noční bych kvůli kojení zatím nezvládla. Jo a protože jsem měnila obor, atestovala jsem až ve 32.

pipi_puncocha
31. říj 2019