Jak říct mamce, že po střední škole chceme mít dítě?

veverka055
9. čer 2014

S přítelem jsme spolu velice šťastní a po škole plánujeme společné bydlení. Chtěli bychom si taky pořídit miminko ale problém je s mojí mamkou. Já ještě studuji ( je mi 19) a příteli 28 bydlí společně na statku s rodiči, kde si zřizuje vlastní bydlení ale tak, aby měl soukromí a zároveň měli kde bydlet rodiče. Chtěli bychom dítě až dodělám střední školu ale bojím se, že tím ztratím moji mamku. Říká, že nejdůležitější je jít na vysokou, najít si vhodnou práci a ani mého (hlavně kvůli přehnaným a nepravdivým pomluvám sestřenky) přítele moc nemusí. Ale já si jsem jistá, že bychom se o děťátko dokázali postarat a přítel je rozhodně pro. Jak mám ale mamce vysvětlit svůj úhel pohledu, když ona si myslí, že pro mě dělá to nejlepší? Přítel by chtěl začít s pokusy tak, aby to vyšlo hned po škole tzn. aby to vyšlo v červenci nebo srpnu. A druhá věc je jak jí to, až v tom budu, šetrně oznámit. Nechci se s ní hádat a nechci aby si dělala starosti. A je lepší s tím počkat až do několikátého měsíce nebo s tím za ní jít hned na začátku?

crawler
9. čer 2014

Asi moc neporadím,...ale moji rodiče si také přáli, abych udělala celou vysokou školu,pak práce a pak teprve rodina...ale událo se všechno jinak a já otěhotněla po 2letech na vš, takže jsem jen silou vůle dodělala 3.rok už při dítěti a mám "jen" Bc., což je pro mé rodiče částečně zklamání. Na druhou stranu, poté, co jsme to na ně raději hned na začátku vybalili, tak to zkousli velice klidně, sem tam si posteskli, ale celkově těšení se na vnouče přebilo vše ostatní😉 Někdy to prostě nejde být jen racionální, hlavně abyste byli spokojení ty a tvůj partner😉 Přeji odvahu😉

hojda
9. čer 2014

Já bych ten pokus trošku odložila, můžeš rodit dříve a pak ti to vleze do maturity a to by bylo škoda, vš mít nemusíš, ale aspoň tu maturitu by to chtělo.

pepibubu
9. čer 2014