Jsem těhotná, přítel nechce dítě. Jak to zvládnu sama?

salfik
27. pro 2011

Ahojky holky.
Moc vás prosím o radu .Je mi 21 let ,pracuji a zároven studuji posledni rok zdravotní školy s maturitou a jsem těhotná - podle doktora asi 6tt .Podařilo se to i přes to ,že jsem brala prášky a přítel si stejně dával většinou pozor ☹
Bohužel už v březnu jsem měla samovolný potrat a musela jsem jít ,,na vyčištění ´´ Takový zákrok vám povim není nic přijemného a doted si vyčítám ,že to byla určitě má chyba ,že jsem potratila ... - Je vám asi jasné ,že na potrat nechci jít ,přítel mi napsal ,že to dítě nechce .Jsem bezradná ,není noc co bych nepobrečela... ☹ ☹ ☹
Mám strašný strach z toho až mu řeknu ,že na potrat nechci jít.Vím ,že mi bude strašně nadávat a psát ošklivé zprávy,ale začínám se smiřovat s tím ,že budu s mimískem sama - Jak to ale zvládnu finačně ? Jak to zvládnu bez jeho lásky ? Je tu nějaká maminka co byla s dětatkem sama bez tatínka dítěte ?
Moc vám všem srdečně děkuji ...Jde mi hlavně o to dítě ♥

cuddle
27. pro 2011

@salfik určitě to zvládneš, zvládly to jiné - zvládneš taky - a co víš někde na tebe čeká někdo kdo to dítko bude milovat s tebou, když to nebude zrovna jeho bio otec.....co my bychom za miminko dali - moc Ti držím palečky, ber to jakože Tě potkalo velké štěstí... 🙂
revize je hnus, sama mám jednu letos za sebou a za tím další SP naštěstí už to prošlo bez revize... 😔
nyní máme zažádáno o adopci a doufáme , že se na nás taky do pár let usměje štěstí 😉

salfik
autor
27. pro 2011

Cuddle - Ano ,bylo to strašné období .To musí být strašné pro Tebe ,vím ,jak bylo mně ,když jsem měla SP .
Cuddle ,ale je moc krásné ,že máte žádost o adopci .Date spousty lásky,dětátku ,které nemělo štěstí ♥ Moc vám budu držet palečky !

sudina
27. pro 2011