Nárok na mateřskou při druhém miminku

lusinda485
2. črc 2018

Ahoj holky,chtela jsem se zeptat pred rokem jsem pracovala 2roky ,bohuzel potom me skoncila smlouva na dobu urcitou,z prace me vyhodili.Momentalne studuji Vysokou skolu dalkove ,jak by to bylo potom co bych otehotnela s druhym miminkem tesne pred skoncenim rodicaku s prvnim. Mela bych narok na materskou?Dekuji za odpovedi.

lachtanice86
2. črc 2018

@lusinda485 nárok na ppm je pokud na ni odcházís z pracovního poměru nebo z ochranné lhůty a ta je dlouhá max 180dnu. Takže ne, neměla. Nemáš pracovní poměr. A pokud skončil pracovní poměr na dobu určitou tak tě nechodili, jen neprodlouzili smlouvu.

priefi
2. črc 2018

@lusinda485 ne, mas narok jen rp

leniczka23
2. črc 2018

Nemas na PPM narok..musi trvat zamestnanecky pomer. Mas narok pouze na RP.

marlen_ka87
2. črc 2018

@leniczka23 takze kebyze som na rodičovskej s dieťaťom 3 rok a otehotniem tak je mi pri druhom mimi opat vyplácaná PPM?

78marcela
2. črc 2018

@marlen_ka87 pokud ti trvá zaměstnanecký poměr, tak ano.

leniczka23
2. črc 2018

@marlen_ka87 pokud ti skoncila pracovni smlouva v prubehu rodicaku s prvnim tak.narok nemas. Pokud mas smlouvu na neurcito nebo zamestnanecky pomer trva ve chvili kdy jdes zadat o PPM tak na nej narok mas.

marlen_ka87
2. črc 2018

@leniczka23 tak zmluvu mam na dobu neurčitú a teraz idem na rodicak a ak mi ma zamestnávateľ držať miesto 3 roky to je do 8.3.2021. Co ak v lednu 2021 otehotniem?

leniczka23
2. črc 2018