Priateľ sa nám nevenuje ako rodine, nemá čas na deti

123an123
28. kvě 2014

Ahojte. Uz som naozaj psychicky v koncoch s nasho 8 rocneho vztahu. Mame dve deti..prvacika a miminko. Moj priatel pracuje ako zivnostnik aje v praci stale,,aj ked sam tvrdi, ze by nemusel. Rano odchadza z domu okolo osmej a domov chodieva az v noci, niekedy az okolo druhej-tretej, no nikdy skor ako o desiatej. To uz deti samozrejme spia, takze ich ani nevidi, rano su s nim len par minut, kym sa chysta do prace. Nieje s nami doma ani jediny den v tyzdni,,ja sama ho vidim len par hodin za tyzden a aj to mi len nadava a ponizuje ma. Stale mi hovori, ze on to robi vsetko pre nas, ze vobec nic nechapem atd. Ked som mu povedala, aby aspon raz do tyzdna zobral syna napr.na zmrzlinu, dostala som odpoved, ze kludne ho vezme von aj kazdy den, ale potom nebude mat ako zarabat a pod. V praci je stale, ale neodraza sa to ani len na tych peniazoch, on proste nikdy ziadne nema. Najom a veci okolo bytu platim ja, takisto veci spojene so skolou a stravu. On mi nikdy nedal ani na oblecenie ani na nic ine, co detom treba. Vzdy mi povie, ze nema. Najviac ma dojalo, ked mi syn povedal, ze by chcel, aby sa ocinko s nim viac hral a chodil s nim vonku a aby mu aspon raz splnil, to co slubil. Povedala som to priatelovi, ale s nim to ani nehlo. Stale nam hovori, ze na niecom pracuje, ze to budu mat deti do zivota, ze mame pockat a budeme sa mat lepsie, a stale dookola taketo reci o nicom, nikdy nam nepovie o com vlastne hovori. Ale nech je to cokolvek...co je pre neho dolezitejsie, ako stravit aspon chvilku so svojimi detmi? To mu naozaj nestojime ani o ten jediny den v tyzdni, alebo aspon v mesiaci?? Dcerka je este malicka, ona to tak nechape, ale jej sa tiez vobec nevenuje. Od narodenia sa s nou ani raz nepohral, nikdy ju nenakrmil, neprebalil, neokupal, nepokocikoval, no proste nic. Vzdy, ked sa mu snazim povedat, ze ho potrebujeme mat obcas aj doma, tak mi odpovie tak, ze tresne za sebou dverami, popritom mi na