Sesterská nenávist, máte zkušenost?

beruska1121
21. pro 2013

Ahoj,
prosím o radu v mé situace. Od asi tak 13 let se vztah s mojí sestrou začal zhoršovat. Dnes je již v takové fázi, že spolu vůbec normálněnekomunikujeme. Já studuji na VŠ, ona je na střední škole a žije s rodiči. Když přijedu občas domů, tak hned dochází k hádkám a násilí. Mamka se snaží být spravedlivá, ale samozřejmě mi to tak nepřijde. Celá rodina je z toho rozbouraná a známí to nemohou pochopit. Nemáme na sebe telefonní čísla nebo nejsme spřáteleny v facebooku, email, ... ☹ 😒
Máte také takové zkušenosti? Jde to nějak zlepšit?

jpetraa
21. pro 2013

asi by to hlavě chtělo zapátrat po nějakém spouštěči, čím to, že se vztah začal tak kazit a od toho se zkusit odpíchnout...radu moc nemám, neumím si danou situaci vůbec představit, moje o 5 let starší sestra je pro mě nejlepší kamarádkou, takže se moc neumím vcítit, jen myslím, že by byla velká škoda nepokusit se to napravit.

blahova_andrea
21. pro 2013