Co donést na narozeniny do školky?

petulka25
21. kvě 2013

Ahoj maminky, když má vaše dítko narozeniny nosíte něco do školky???? dcera bude mít 5 a přemýšlím co doneseme do školky-nechci klasiku bonbony nebo čokoládu-dávaly jste něco jiného-originálního? děkuji

berynka
21. kvě 2013

tak já za 3 roky na nic originálnějšího nepřišla 😉 . Vím, že děti přinesou i dort, dětské šampaňské ap. ale já si vždycky představím ty učitelky, že s tím mají práci 😅

petulka25
autor
21. kvě 2013

@berynka to mě taky napadlo☹ dneska jsem zrovna dělala mufíny..... možná to zkusím+ nějak nazdobit. je tam tak 14-16 dětí takže žádná hrůza 🙂

marrei
21. kvě 2013

U nás většina dětí donese dort od maminky, 2 děti jsem viděla, jak měly dort kupovaný, a asi jen jeden chlapeček měl "jen" bonbóny. Já jsem dělala dort (a to jsem absolutní laik a výsledek není nijak závratný), ale Anetka si moc užila, že mi mohla pomáhat a pak se s dortem ve školce všude chlubilaa 🙂 Foto tady:
https://www.modrykonik.cz/fotoblog/marrei/album...

petulka25
autor
21. kvě 2013

@pampeliska1 na mě trošku náročné 😉 ale krásné

petulka25
autor
21. kvě 2013

@marrei laik?????????? ten je parádní, moc krásný.....ten bych nezvládla ani po x snaženích ☹

pampeliska1
21. kvě 2013

@petulka25 já myslím, že když se vykrájí z marcipánu různé tvary (srdíčka, hvězdičky), tak to bude stačit 😉 nebo inspirace tady http://ukocurka.blogspot.cz/2011/03/muffiny-do-...

marrei
21. kvě 2013

@petulka25 - korpus obyčejný piškotový.... plněno šlehačkou s kompot. ovocem... kupovaná poleva, kupovaná marcipánová kočička, kupované ozdoby... Fakt nic složitého 🙂

veruska007
21. kvě 2013

U nás se nosí nějaké řezy na plech + bonbony. Já jsem minule dělala svůj oblíbený fofr-dort, nesla jsem teda dva, v každé ruce jeden, do toho dva prckové, myslela jsem, že to nedonesu... ale učitelky byly nadšené, že se po tom jen zaprášilo: