Jak často navštěvujete se svými dětmi fotoateliér?

karotky
24. únor 2013

My začali v půl roce 1.synka,když jsem si přišla vyzvednout fotografie z Vítání občánků a 2krát do roka jsme chodili do 3.let,protože mi přišlo,že se v té době děti hodně mění.Do těch 5.let bych to viděla na 1.návštěvu za rok a do 10.roků po 2.letech.Pak asi uvidíme za 5 let,jestli s námi budou děti ochotné jít 😀

evaviki
24. únor 2013

Neboli sme a ani neplanujeme.. 🙂

tajemna30
24. únor 2013

dvakrát do roka

evitaa
25. únor 2013

To asi záleží na každém, jak chce mít zdokumentovaný vývoj a podobu dítěte. A nejlevnější věc to také není, takže chápu, že někdo neplánuje vůbec. Někomu stačí domácí fota, ale mně se víc líbí z ateliéru. Já osobně plánuju jít poprvé s dítětem ve 2-3 týdnech života. Pak plánuju min. jednou za rok. Dodnes si ráda prohlížím vlastní narozeninové fotečky od "foťáka", jak jsme říkali.

blahova_andrea
25. únor 2013

My nebyli a asi ani nepůjdeme ☹ Táta focení nerad, přenesl to i na toho nejstaršího, taky je to pro nás jaksi nad poměry. Já bych třeba měla ráda aspoň jednou za život nějakou takovou rodinnou památku, ale to bych musela objevit někoho fakt originálního a dostat to pak třeba od rodičů jako dárek 😀

maudn
25. únor 2013

nebyli jsme ani neplánujeme, uplně nám stačil těhu fotograf, který nám nevyfotil půlku hlavy a od té doby jsem zanevřela na všechny fotografy

elephant
25. únor 2013

My sme boli zatiaľ dohromady dvakrát. Ešte by som párkrát zašla, ako deti budú rásť, ale asi mi bude stačiť tak raz za 3-4 roky... Fotíme predsa i doma, a tých ateliérnych fotiek, čo dávame na stenu, nám stačí pár...

zdezli
25. únor 2013

Dceru fotil fotograf primo v porodnici, na syna se bohuzel nedostalo. Ted je jim 3 roky a 1,5 a zatim jsme se k fotografovi nedostali. Ale rozhodne to v nejblizsi dobe planujeme, nejspise na jare. Jinak manzel dela take moc pekne fotky, fotime hodne a radi, tak nemusime byt v atelieru 2x do roka 😉

kammka
25. únor 2013