Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Angličtina na ZŠ

jancanov
13. lis 2016

Dcera 7ma třída.Od začátku školního roku má jednu stránku sešitu A5 slovíček. Je to v pořádku?Přijde mi,že se v AJ hrozně málo učí a děsím se střední školy.Ráda bych porovnala učivo AJ na jiných ZŠ.Budu ráda za každou zkušenost.

lajla
13. lis 2016

@jancanov a co ostatní materiály? Kniha?

berynka
13. lis 2016

@jancanov dcera teda chodí teprve do 4. třídy, angličtinu teď mají 3x v týdnu, tak to už něco stihnou probrat, ale extra spokojení nejsme. Manžel se chytá za hlavu, když mu dcera tři roky pokaždé tvrdila, že probírají čísla 😅 😀.
Teď je to naopak, kdy v jedné lekci se učí some/any, použití slovesa like (jak se tvoří všechna slovesa resp. 3. os. j.č., o tom nemá ani potuchu), sloveso can a viděla jsem tam i minulý čas!!! Do toho už běžně používají have a have got, ale vidím, že to dcera střílí tak od oka. Jaký je v tom rozdíl, netuší 🙄.
Když jsem to řešila s učitelkou, tak říkala, že se jim to snaží co nejvíc zjednodušit, ale musí jet podle učebnice. Mají myslím Happy house.
Dcera je (zatím) jedničkářka, jazykově celkem nadaná, ale už teď počítám s cizojazyčnými tábory a příp. doučováním, aby to fakt prakticky uměla.

lv
13. lis 2016

@berynka oni fakt probiraji čísla, barvy a what's your name dcera je ve 3 a jedou to pořád dokola 🙂 a pamatuju si to u nevlastní, mě přišlo, ze má 4roky jednu písničku o barvách 🙂

berynka
14. lis 2016

@lv já chápu, že gramatiku dělat nemůžou, když jí ještě nemají v tu dobu ani v češtině, ale slovní zásobu by rozšiřovat dělat klidně do bezvědomí 😉

lajla
14. lis 2016