• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jak vysoké kapesné na tábor? Děti po 1. a 2. třídě

15. července 2014 
Maminky nejmladších školních dětí (1. a 2. třída) potřebuji tak trochu poradit, jak vysoké kapesné pro dítě na tábor je optimální.
Syn (je po 1. třídě) jede na tábor poprvé, jede na 9 dní do chaty v blízkosti Bystřice pod Hostýnem (Hostýnské Vrchy), takže se dá předpokládat hlavní výlet na poutní místo na Hostýně a možná nějaká ta procházka do Bystřice. Jinak by na utrácení neměli mít prostor (žádná kantýna ani bufet v táboře není).
S manželem se nějak nemůžeme dohodnout, kolik mladému dát s sebou kapesného. Tak by mě zajímalo, kolik byste daly (nebo dáváte) vy.
Předem děkuji za jakoukoliv odpověď.
11. črc 2014 v 07:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petrajurinova já děti ještě nemám, ale jsem učitelka v první třídě a na tábory jsem jezdila, bylo to dítě od dítěte, osobně si myslím, že 100 Kč (150 Kč) stačí, pro děti je i lepší, pokud to mají drobnější (10 koruny, dvacky, padesátka). Lépe se v tom orientují, protože po desítkách umí počítat. Realita je taková, že většina dětí utratí to, co jim rodiče dají a je jim jedno jestli je to 100 nebo 500.
11. črc 2014 v 07:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nám vedoucí do pokynů co sebou rovnou napsali, že zakazují hotovost vyšší než 200 Kč, tak dostal těch 200Kč. Jestli pojedou na nějaký výlet, tak vstupy platí vedoucí a kapesné je vysloveně na zmrzku, nějakou mlsku a třeba suvenýrek.
11. črc 2014 v 07:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@l_baruska
@kamhajek teda to jste me prekvapili , ja teda skolni ditko jeste nemam ale ze zvedavosti jsem se koukla a docela me prekvapilo ze tak malo, pred cca 13 lety jsem od mamky dostavala to same , a to se vsechno od ty doby zdrazilo, jsem myslela ze lidi budou psat 400-500 kc :slight_smile: a to jsme si vyskakovat nemohli, mamka nas mela 5 :slight_smile: