Jak vysoké kapesné na tábor? Děti po 1. a 2. třídě

petrajurinova
11. črc 2014

Maminky nejmladších školních dětí (1. a 2. třída) potřebuji tak trochu poradit, jak vysoké kapesné pro dítě na tábor je optimální.
Syn (je po 1. třídě) jede na tábor poprvé, jede na 9 dní do chaty v blízkosti Bystřice pod Hostýnem (Hostýnské Vrchy), takže se dá předpokládat hlavní výlet na poutní místo na Hostýně a možná nějaká ta procházka do Bystřice. Jinak by na utrácení neměli mít prostor (žádná kantýna ani bufet v táboře není).
S manželem se nějak nemůžeme dohodnout, kolik mladému dát s sebou kapesného. Tak by mě zajímalo, kolik byste daly (nebo dáváte) vy.
Předem děkuji za jakoukoliv odpověď.

l_baruska
11. črc 2014

@petrajurinova já děti ještě nemám, ale jsem učitelka v první třídě a na tábory jsem jezdila, bylo to dítě od dítěte, osobně si myslím, že 100 Kč (150 Kč) stačí, pro děti je i lepší, pokud to mají drobnější (10 koruny, dvacky, padesátka). Lépe se v tom orientují, protože po desítkách umí počítat. Realita je taková, že většina dětí utratí to, co jim rodiče dají a je jim jedno jestli je to 100 nebo 500.

kamhajek
11. črc 2014

Nám vedoucí do pokynů co sebou rovnou napsali, že zakazují hotovost vyšší než 200 Kč, tak dostal těch 200Kč. Jestli pojedou na nějaký výlet, tak vstupy platí vedoucí a kapesné je vysloveně na zmrzku, nějakou mlsku a třeba suvenýrek.

dendy88
11. črc 2014

@l_baruska
@kamhajek teda to jste me prekvapili , ja teda skolni ditko jeste nemam ale ze zvedavosti jsem se koukla a docela me prekvapilo ze tak malo, pred cca 13 lety jsem od mamky dostavala to same , a to se vsechno od ty doby zdrazilo, jsem myslela ze lidi budou psat 400-500 kc 🙂 a to jsme si vyskakovat nemohli, mamka nas mela 5 🙂

betelgeuzz
11. črc 2014