Malej poslední 3 dny v poledne nespí, máte radu?

ssarka
26. lis 2012

Ahoj potřebovala bych radu malej bude mít 2 a půl roku a krásně usínaval a spával od 12 do půl 3 a to jsem ho musela budívat.Ted poslední dobou s ním ležím hodinu pak usne a a pak ho budím aby zase spal v noci a to by spal nejraději dál.Ale ted poslední 3 dny to bojkotuje neusne ani po hodině ale nejhorší je že je pak do večera strašně protivnej a i to usíná třičtvrtě hodiny večer.

lenka1707
26. lis 2012

@ssarka
ahoj,mam taky syna,ma 2 roky a 3měsíce a taky mi spal tak dlouho a poslední dobou mi spinka miň. Ptala jsem se lékařky a ta mi řekla že díte dospívá a mění se. Mne pomohlo když jsem ho pořádné unavila. Napr: jsme šli venku bez kočárku a hrali jsme se na chytanou, poběhal si a hned mi poobede usnul.Nebo jsem mu pustila písničky.
Moji známej holčička nespí od 1 roka vůbec počás dne.

ssarka
autor
26. lis 2012

No budu se muset smířit s poledním klidem člověk si podělal co potřeboval ale ted on je strašný éro má energie na rozdávání

kitinka76
26. lis 2012

@ssarka spává až do 2 a půl roku?!?!? Bledá závist 😅 já musela s holkama už v roce na hodinovou procházku a pěsky - bez kočárku, jinak poo neusnuly vůbec. A když náhodou usnuly tak to byla známka toho, že jsou nemocné

kaculka46
26. lis 2012

My jsme museli odpol.spaní zrušit od roku a půl.Usínala pozdě a stejně max. na hodinu.Srovnala si to velice rychle,teď usíná v půl deváté večer a budí se v půl deváté ráno.Paráda.Žádné moje dítě nebylo odpolední spáč. 😀

ssarka
autor
26. lis 2012

no v neděli má 2 a půl.a to ve 20.30 už zas spí a ted si myslím že to bude rychlejší

datela
27. lis 2012

U nás hoooodně funguje,když mu fakt vymýšlím pořád aktivity a jak píše