• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Expreska - kruhový trénink, máte zkušenost?

21. června 2013 
Máte některá zkušenost? Chodíte nebo jste to aspoň zkusila? Je to k něčemu? Nebo k ničemu...?
15. čer 2013 ve 22:01  • Odpověz  • To se mi líbí
@tichackova také by mě to zajímalo. Chci to zítra jít zkusit
16. čer 2013 v 08:15  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@janaj0 Tak pak dej vědět, co tvé tělo na to:grinning:
16. čer 2013 ve 20:55  • Odpověz  • To se mi líbí
@tichackova jdu už zítra dopoledne, tak jsem zvědavá. Určitě se ozvu
16. čer 2013 ve 21:32  • Odpověz  • To se mi líbí
@tichackova tak mám za sebou první tréning a celkově dobré. Jen se mi potvrdilo, že jsem totálně shnilá. Trenérka skoukla svalové skupiny a vypracuje mi plán na posílení těch závadných skupin (hlavně trapéz, prsní sval a břišní), jde si tam koupit iontový nápoj,... Byla jsem zpocená až po konečky vlasů, tak snad to zafunguje a kila a centinetry půjdou dolů.
17. čer 2013 v 16:45  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@janaj0 Takže spokojená, jo? A to ti tam fakt udělají rozbor svalových skupin? Tak to je super! Aspoň do budoucna budeš vidět, jestli to cvičení k něčemu je...
20. čer 2013 v 10:17  • Odpověz  • To se mi líbí
Já také chodím pod názvem kruhový trénink a je to super, chodím už přes rok :dizzy_face:
20. čer 2013 v 10:19  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@tichackova jojo, dělají rozbor svalových skupin a pak cvičební plán na míru, kde člověk zaměří na tu danou skupinu.
20. čer 2013 ve 13:11  • Odpověz  • To se mi líbí
@ebsian tak doufám, že se výsledky dostaví. leje ze mě hned po pěti minutách :sweat_smile:
20. čer 2013 ve 13:12  • Odpověz  • To se mi líbí
@janaj0 Určitě dostaví, minule bylo vlhko venku bouřka a po nohách mi tekl pot proudem, to jsem nezažila, horší, jak bigram jóga. :grinning: Vlhko, kam se podíváš. A vedro.
20. čer 2013 ve 13:21  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
autor
@ebsian A chodíš jen na tu půlhodinu? Nebo zůstáváš dýl?
21. čer 2013 v 08:59  • Odpověz  • To se mi líbí
@tichackova Já cvičím celou hodinu, jak říkám, expreska bude možná trochu jiná, než běžný kruhový trénink v posilovně..Na začátku se protáhneme za 5 minut a na konci taktéž 5-8 minut protažení po cvičení..Jinak se po každém kole napijeme. Druhé kolo je nejdelší.
21. čer 2013 v 09:03  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek