Jak jste zvládly spojit mimčo a studium?

finlay
10. srp 2012

Ahoj holky studentky,
jak jste zvladly spojit mimco a studium? Mala ma ted 3tydny a ja mam pocit,ze nemam sanci se v zari vratit do skoly a dokoncit posledni rocnik VS. Nemam silu a myslenky na nic jineho nez jak zajistit vsechno pro mimi,jak spojim pripadne vylety do skoly s kojenim a tak. Jak jste na tom vy,da se to zvladnout? Mate nejaky system?

petaov
10. srp 2012

Ahoj, a to máš denní? Já studuju dálkově. Začla jsem až když bylo malému půl roku takže to celkem šlo. Mléko jsem odstříkávala, ale malý to z flašky moc nechtěl, tak jsem o větších přestávkách jezdila domů. Záleží, jak daleko máš školu. Pokud bys nemohla dojet, tak leda odstříkat někde na zíchodě, protože prsa celý den nevydrží. Mám kámošku, která musela jezdit na zkoušky v šestinedělí, protože jí to nechtěli odložit, takže zvádnout se to dá. V posledním ročníku už nemáš moc předmětů, ne? Horší teda bude napsat diplomku. Já píšu práce po nocích, ale malý se i v noci budí, takže se mi píše fakt blbě.

horakovatereza
10. srp 2012

Já taky dálkově, začala jsem jako úúúúplně čerstvě těhotná, takže první semestr bezva (mám to na dva roky), druhý jsem sice jezdila, ale zkoušky jsem už nedělala,rodila jsem v červnu a do poslední chvíle chodil do práce a tři ny před porodem jsme se stěhovali, takžře zkoušky šly stranou. Musím říct, že seminárku jsem byla schopná sepsat fakt až po skončení šestineděli, do té doby měl mozek nějaká šetřící program 😖 . Jezdila jsem jen na něco a na zkoušky, měla ostříkané mléko, prsa nalitý (školu mám hoďku a půl vlakem, takže to bylo časově s těma prsama blbý a odtříkávat na wc se mi fakt nechtělo).

mitote
10. srp 2012