Která z Vás má zkušenosti se šicím strojem?

lyndina
12. bře 2013

Dobré ráno, hledám nějaký vhodný šicí stroj na domácí použití na tvorbu šitých hraček, polštářů a jiného. Nemám se stroji žádné zkušenosti, slyšela jsem, že stroje janome jsou výborné. Co se týče financí tak maximálně do 4000,- si mohu dovolit. Prosím poraďtem pokud z vás nějaká šicí stroj má, děkuji za odpovědi.

ivcacekb
12. bře 2013

Ahoj, po recenzích a osobní zkušenosti známé jsem si vybrala stroj z Ikei. Jsem úplný začátečník, takže jsem chtěla nějaký jednoduchý. První jsem musela reklamovat, ale bez problémů mi ho vyměnili (přijeli pro něj ve sjednaný termín až k nám domů, protože nejsem z Prahy-kde se kupoval, doteď teda nevím, jestli byla chyba u mě nebo ve stroji, nicméně mi vyměněný kus vyzkoušela babička a už ho zkouším a jde mi to 😀 )

matvej21
12. bře 2013

Ahojky ja mám šicí stroj - Janome sew mini deluxe, Malinky,hezky,přenosný. Jelikož ja moc nešiju,neřeknu Ti moc zkušenosti, ale tchýně šije na něm patchwork. Takže si myslím,že zvládne i šití hraček.

mafeska
12. bře 2013

Já mám stroj singer family, koupila jsem si ho na takové ty běžné domácí práce, šití záclon, zkracování kalhot, šití polštářků, dokonce i knoflík jsem s tim přišila 😀 .. Je jednoduchý a jsem s nimmax spokojená. Stojí přes dva tisíce.

martan01
13. bře 2013

@ivcacekb - stroj z Ikei? Ani jsem nevěděla, že ta nějaký mají, našla jsem ho na netu a vypadá super 🙂 Díky za typ!! Řeším stejnou stiuaci, jsem taky úplný začátečník, nechci to stroje moc investovat, protože nevím, jestli mě to "chytne" 🙂 Tenhle vypadá fakt dobře, takže jsi spokojená? A ještě pro něj přijedou, když nebude fungovat?? No, ideální 😀

lennanov
24. čer 2014

Jako poradila bych ti na prošívání silnějších materiálů už i třeba nějaký menší průmyslový stroj, ale ty už už jsou tak od 6 000 Kč nahoru. http://eshop.anita.cz/Prumyslove-sici-stroje/Si... Záleží, co budeš používat, Janome jsou perfektní šicí stroje, takže toho určitě taky hodně zvládne!