Těhotné studentky, najdou se tu?

annie33
8. říj 2015

Ahoj, najdou se tu nejake tehotne studentky? 🙂 Jak to zvladate?

lisca
14. led 2016

Ahoj, ja uz teda tehotna nejsem, ale mam 3 mesicni holcicku a mam momentalne "preruseno". Ale hodlam co nevidet nastoupit znovu na prezencni a dodelat si bakalare (nemam napsanou bakalarku, statnice...takze tohle me jeste ceka).

konekokira
28. čer 2016

Jo, ale teď jsou prázdniny, v říjnu bych měla nastoupit na vs, budu přerušovat. Jinak jako tehule jsem úspěšně odmaturovala a udělala prijimacky

veritanas
28. čer 2016

Já jsem jako těhotná dodělala první ročník Mgr a teď končím druhý a budu o rok prodlužovat....tak se snad všechno podaří.. mám hodnou babičku a manžela..

karol4
30. čer 2016

Já studuji Pedf na UK. Dokončila jsem uspěšně druhák, Bc.dodělat chci na Mgr mám také zálusk, ale uvidíme jak to vše budu zvládat 😉

michaela110
30. čer 2016

Já dnes promovala s pupkem 😊

karol4
30. čer 2016

@michaela110 tak to gratuluji 🙂

annie33
autor
30. čer 2016

@karol4 ja jsem byla na PedF UK když jsem otěhotněla. Bohužel jsem studium s mimcem dál nezvládla.

lavia
30. čer 2016

Ja študujem na Lekárskej fakulte v Bratislave. Už mám pred sebou posledný štátnicový ročník. Vďaka podpore manžela a rodiny som školu neprerušila, hoci sa dcéra narodila uprostred semestra. Teraz má 16 mesiacov a robí nám veľa radosti 🙂 Takže určite sa to dá zvládnuť 🙂

veritanas
1. črc 2016

@annie33 copak ti u nás na fakultě udělali?zas byli děsně ochotní, jak onito umí..??😏😑

annie33
autor
1. črc 2016

@veritanas měla jsem termín uproatred zkouskoveho. Navíc jsem poslední měsíc a půl do školy nemohla chodit kvůli klidovemu rezimu. Ve škole mi nechtěli dat individual. Pry až od dalšího semestru. Navíc nemám hlídání abych tam mohla chodit ani na individual... :(

amaliekvidova
1. črc 2016