Kamarádka těhulka v Brně. Máte zájem?

Chtěla jsem se optat,zda by neměla nějaká těhulka zájem o kamarádku,jsem v 6tém měsíci těhotenství a začínám přemýšlet,jak potom vyplním volný čas,až přestanu chodit do práce,nemám žádnou kamarádku,která by čekala mimčo,nebo měla dětičky,ráda bych našla nějakou těhulku přibližně stejného věku,popř.mladou mamču na pokec.prochajdy atd.,tady v Brně 🙂bude ze mne mladá mamča,ale s dětmi mám celkem zkušenost-jsem učitelka v MŠ díky moc a pěkný den všem 🙂
motol
14. zář 2010
@anickatkanicka je tu dost diskuzí na Brno,i diskuze těhulek,tak se někam přidej , Holky se taky scházejí ,jinak koukám máme rodit stený měsíc 😉
anickatkanickaautor
14. zář 2010
Ahoj 🙂

No já jsem tu nová,pár minutek 🙂

Tak se tu rozkoukávám a nevím teda zrovna jak na to 😃

Tak to je fajn,že máme stejný termín,nejsem v tom sama 😃
motol
14. zář 2010
@anickatkanicka určitě projdi regiony,nebo i stejný termín a můžes zkusit i oukromá témata.všude je Brno
anickatkanickaautor
14. zář 2010
díky moc 🙂 seš zlatá 🙂
zdenka561983
15. zář 2010
ahojky taky se přidávám pokud mužu.Jsem těhulka v 29tt a hledám taky nějakou duši která by se chtěla scházet a pokecat...Jsem z Kuřima ale do Brna to mam kousek vlakem 20min.tak pokud někdo bude chtít se seznámit či pokecat napište...budu ráda...🙂 🙂
kaaatinka
15. zář 2010
@anickatkanicka jeeee naší "paní učitelka" 🙂 tak vítám 🙂
anickatkanickaautor
15. zář 2010
Jééj,tak to bych nečekala 🙂 to je hezký 🙂 a děkuju,pozdravujte Natálku 🙂
faflina
5. dub 2011
Holky z Brna, prosím o pomoc, hledám kamarádku, krerá v roce 2007 v květnu s námi ležela v dětské nemocnici v brně na černém poli, Ona se jmenuje Martina nebo Petra už nevím a dcerku má Romanku narozenou v květnu 2007, má i syna (staršího), Ona je vdaná, je malé postavy kolem 150cm a štíhlá. její dcera prodělala po porodu operaci dělohy a je bez vaječníku. Prosím kdo by ste ji mohl znát dejte vědět, ztratila jsem na ní telefon. Děkuji!!!!!

ilonkapomenka
6. říj 2011