• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Kamarádka těhulka v Brně. Máte zájem?

23. listopadu 2011 
Chtěla jsem se optat,zda by neměla nějaká těhulka zájem o kamarádku,jsem v 6tém měsíci těhotenství a začínám přemýšlet,jak potom vyplním volný čas,až přestanu chodit do práce,nemám žádnou kamarádku,která by čekala mimčo,nebo měla dětičky,ráda bych našla nějakou těhulku přibližně stejného věku,popř.mladou mamču na pokec.prochajdy atd.,tady v Brně :slight_smile:bude ze mne mladá mamča,ale s dětmi mám celkem zkušenost-jsem učitelka v MŠ díky moc a pěkný den všem :slight_smile:
14. zář 2010 v 19:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@anickatkanicka je tu dost diskuzí na Brno,i diskuze těhulek,tak se někam přidej , Holky se taky scházejí ,jinak koukám máme rodit stený měsíc :wink:
14. zář 2010 v 19:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Ahoj :slight_smile:

No já jsem tu nová,pár minutek :slight_smile:

Tak se tu rozkoukávám a nevím teda zrovna jak na to :grinning:

Tak to je fajn,že máme stejný termín,nejsem v tom sama :D
14. zář 2010 v 19:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
@anickatkanicka určitě projdi regiony,nebo i stejný termín a můžes zkusit i oukromá témata.všude je Brno
14. zář 2010 ve 20:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
díky moc :slight_smile: seš zlatá :slight_smile:
14. zář 2010 ve 20:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky taky se přidávám pokud mužu.Jsem těhulka v 29tt a hledám taky nějakou duši která by se chtěla scházet a pokecat...Jsem z Kuřima ale do Brna to mam kousek vlakem 20min.tak pokud někdo bude chtít se seznámit či pokecat napište...budu ráda...:slight_smile: :slight_smile:
15. zář 2010 v 11:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@anickatkanicka jeeee naší "paní učitelka" :slight_smile: tak vítám :slight_smile:
15. zář 2010 ve 13:56  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor