• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Maminky, Brno

26. února 2016 
Ahojky,jelikož jsem tady v podstatě nováček tak se tady ještě moc nevyznám :frowning2: Snad nepíšu někam,kam tohle téma nepatří :slight_smile:
Hledám maminky z Brna na pokec.Taky by mě zajímalo,co tak podnikáte s dětmi v tomhle počasí.Chodíte třeba někam do herničky ? Chtěla bych s malou začít někam chodit ale na internetu jsem nic moc nenašla.Navíc jsem na hodně stránkách viděla,že je to pro děti od 2 let a moji malé je 18 měsíců.Skoro pořád se nudíme doma a nic nepodnikáme.Minulý týden jsme začali chodit do cvičení pro děti ale chtěla by jsem i nějaký dětský koutek,kde si Nelinka pohraje s ostatními dětmi. :slight_smile:
21. únor 2012 v 09:10  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@agi20 můžu doporučit dětský koutek plus ještě jeden,tam se můžou děti nechat když něco nutně potřebujete vyřídit bez dítěte... tu je odkaz :slight_smile:
http://www.kuratka.com/koutek.php

http://www.kuratka.com/
8. črc 2012 ve 21:14  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Kolik to tam stojí, nevíš?
8. črc 2012 ve 21:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte, hľadám maminy z Brna na pokec, kafe, kamarátstvo, prechádzky. Ostali sme s dcérkou samé, hľadám nejaký zmysel života, ľudí, ktorí mi pomôžu prekonať toto náročné obdobie. Viac súkromne.
21. zář 2014 ve 20:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Fajn dětský koutek maji na Uvoze - Bistro Le Social. Jednoduchý ale funkční.
Ja jsem čerstvé těhotná a v Brně moc kamarádek nemám. Po výšce se mi nějak rozutekly a manžel je často pryč. Pokud se to tady rozjede, budu moc rada za nové kontakty :slight_smile:
21. zář 2014 ve 20:24  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)