Snažení o mimi, podzim - zima 2013

Ahoj 🙂

vím, že je ještě čas, jen se chci zeptat jestli tady není někdo, kdo plánuje snažení na konec roku 2013 🙂
Strana
z6
Dolů
PředchozíStrana
z6
misulinka44
24. bře 2013
Já se přidám🙂 Plánujeme mimčo tak koncem 2013-začátek 2014-) Uvidíme,kdy se zadaří... 😉
pellullinkaautor
24. bře 2013
@misulinka44 plánujete jako snažení na konec roku 2013?
misulinka44
24. bře 2013
@pellullinka jojo, na konec roku nebo začátek dalšího roku😉
pellullinkaautor
24. bře 2013
@misulinka44 tak to máme podobné, my jsme o tom dneska doma mluvili a jelikož bychom ideálně chtěli miminko červenec, srpen, tak v říjmu zkusíme vysadit a uvidíme co se bude dít 🙂
Bude to vaše první miminko?
misulinka44
24. bře 2013
@pellullinka jo, naše první. My jsme se na tom taky dohodli nedávno. Ještě totiž studuju, tak jsme řešili pro a proti,kdybych otěhotněla hned po škole. A nakonec jsme se rozhodli, že si mimčo pořídíme tak, abych akorát dodělala školu. Protože přerušovat nechci 😉 Tak uvidíme,jak to dopadne a zdali se zadaří🙂 Akorat přemýšlím, kdy vysadit HA? Říká se že tak tři měsíce před otěhotněním, tak nevím😉
pellullinkaautor
24. bře 2013
@misulinka44 kolik ti je? Já dělala celého Bc.už se synem 🙂
a první práci jsem hledala taky až po prvním synovi 🙂 co se týče antikoncepce,tak já vysadim až těsně před tím než se budem chtít snažit.
karra
25. bře 2013
Ahoj, my by sme sa chceli tiez zacat pokusat o druhe mimi koncom roka. Tak niekedy oktober-november.
pellullinkaautor
25. bře 2013
@karra. My také tak říjen,listopad 🙂
misulinka44
25. bře 2013
@pellullinka Bude mi 22 😉 tak když jsi to zvladla už s dítětem, tak já snad tu školu jako těhule taky zvladnu dodělat 🙂 A snad pak jako zdravotní sestřička práci najdu😉
misulinka44
25. bře 2013
@pellullinka a ohledně té HA, moje známá (doktorka) mě právě děsí tím, že když se vysadí a hned se zadaří,tak často jsou to dvojčata. A toho se teda děsím 😃 jsem teď na praxi na novorozencich a opravdu by mi jedno najednou stačilo 😉