• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Snaženíčko, květen 2009

16. června 2014 
kkamca: A co s prckem?? To taky nemáš??
Leni: Tak to ju...Já chci taky chodit cvičit, ale nechce se mi samotné!!
28. čer 2009 ve 13:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
kkamca:teď jsi bleskla ovu testíky tak vyfoť i sebe ju :dizzy_face: :dizzy_face:
28. čer 2009 ve 13:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Vy jste teda zvědavky.. :grinning:
28. čer 2009 ve 13:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
kkamca: jj , jsme :grinning: :grinning: :sunglasses:
28. čer 2009 ve 13:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
hmmm tu já nikdy netestovala... možná je to chyba.
Zatím měřím jen BT. Jo a dnes jsem se vážila azjistila jsem že co beru hormony tak jsem přibrala 10kg. To je strašný, budu muset začít cvičit... :sweat_smile:

nevím, nejradši bych ty hormony přestala brát a dělala si jen čajík. Stejně mi to nepomáhá. :angry:
28. čer 2009 ve 13:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
alzbeta: Tak se poraď s doktorem, že to co bereš, že Ti to nesedí!!
28. čer 2009 ve 13:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
eli:já to nijak nepřeháním jen pár posilovaček na břícho abych se na svatbě mohla pořádně nacpat :grinning: :grinning:
sem teď dost přibrala a docela mi to vadí
myslím že je to tím jak sem vysadila HA pač až po tom začly růst kila
Eli stěma pupínkama to bude ovu já to tak mám taky horší jak v 15 :angry: :angry: :angry:
28. čer 2009 ve 13:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
kkamca:tak šup šup udělej zvědavkám radost :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:
28. čer 2009 ve 13:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Leni: Já si ale připadám jak puboš!! :grinning: :grinning: :sunglasses: Je to hrozný!! :angry:
28. čer 2009 ve 13:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Běto já se měřim..a i testy abych to jako měla pojištěný--holky já jdu musim dát vařit kolínka..už jsme dostali hlad
Jo a Bětko řikaj to že se po těch hormonech přibírá já taky beru a radši se nevážim :stuck_out_tongue_closed_eyes:
28. čer 2009 ve 13:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
už jsem tam byla v březnu kvůli 7kg za 3měsíce. Dal mi utrogestan a mám ho zavádět aby nešel přes žaludek tak už nevím... pak mi nabídl už jen injekce a do těch fakt nechci. Jsou to jen vyvolávačky a slyšela jsem o nich jen že vyvolají ms ale vymizí ovulace.
28. čer 2009 ve 13:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky a jaké hormony berete??
28. čer 2009 ve 13:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
eli:já to mám hlavně na zádech ale fakt děs ale snad se to upraví mám pocit že od vysazení co cyklus je to o malinko lepší.. lae fakt síla nějaké nátělníky ani emůžu oblékat :confounded: :cry:
28. čer 2009 ve 13:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
alzbeta: tak to je na prd!!
28. čer 2009 ve 13:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
jj já se vážím jen u našich my váhu zatím nemáme. Ale zarazilo mě to. Ale ani se nemusím měřit cítím jak mi jsou věci menší a menší :frowning2:
28. čer 2009 ve 13:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Leni: Mně se taky udělali i na zádech a i na čele!! hrůza!! :angry: Manžel si ze mě dělá srandu!! :sunglasses: :grinning: :grinning:
28. čer 2009 ve 13:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
já od toho ledna přibrala asi 5kg do některých letních věcí se už ani nevejdu a to mě nejvíc štve :angry:
28. čer 2009 ve 13:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
no já už musela plno věcí darovat a ani jsem si je neužila...
28. čer 2009 ve 13:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Leni: je teda pravda, že když mě vidí naši po delší době, tak vždycky naráží nejsi náhodou těhotná?? Jak jsem prý zase přibrala!! :frowning2: Ale nejsem!!
Takže ono na tom asi něco bude, ale já žádné hormony neberu!!
28. čer 2009 ve 13:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
eli:mi povídej úplné boláky když to manža viděl se zhrozil...jako kde se to tam vzalo snad ze dne na den... fuj fuj
už mažu i krémy na celulitýdu tak uvidím jak to zabere svatba je 29,8 tak mám ještě kousek času.
eli:co s těma jeboňama uděláme???? :angry: :angry: :angry:
28. čer 2009 ve 13:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
hmm tak to bude asi nervama... já se totiž kvůli nervům užírám...
Taky si v prác myslí že jsem těhotná
28. čer 2009 ve 13:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
eli:asi to bude tímvysazením pač jinak si to nevysvětluji... ach jo doprčic co stím :unamused:
28. čer 2009 ve 13:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Leni: Vůbec nevím, ale něco by to chtělo, protože jsem z toho nervózní !! V životě jsem tohle fakt neměla!!
28. čer 2009 ve 13:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Leni:Dneska do rána se mi udělaly dva na čele!! :cry: :frowning2:
28. čer 2009 ve 14:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
doufejme že se to ustálí a upraví samo...
když je sluníčko zkouším je opálit to vždy zabere ale když není... :angry: na solárko se mi nechce nebo spíš není kdy musí se to pravidelně a já zrovna nemám pořád kam dát malého...
28. čer 2009 ve 14:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
mě to na obličeji jakžž takž míjí la eneříkám že i ten obličej není obludný ale na zádech jsou úplné boláky...
28. čer 2009 ve 14:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Leni: ale ono to i dost stojí!! :angry:
28. čer 2009 ve 14:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
mě na to pomáhalo i solárko ale už tam nechodím, co kdyby... nechci riskovat
28. čer 2009 ve 14:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
alzbeta: Proto se mi tam taky nechce chodit, prootže co kdyby se zadřilo... a i ty ceny!! :angry:
28. čer 2009 ve 14:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
jo to stojí...
asi budem muset počkat že si tělo zvykne a snad to nebude...
tak už je i upečeno :slight_smile:
28. čer 2009 ve 14:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek