1,5letý vztekloun - co (ne)dělat?

verundice
2. bře 2016

Maminky, prosím poraďte. Melý se už tak od 16m strašně často vzteká, jakmile se mu cokoliv nelíbí (oblíkání, braní věcí, vodění za ruku, když ho vezmu k sobě, když nechce, když mu nechci dát svoje jídlo apod.), hned začne vřeštět, jde do kolen, do luku, na zem a řve, někdy přestane skoro hned, jindy vydrží dýl, ale má to Xkrát denně, dělá to prostě při běžných situacích. Pominu, že je to hrozně vyčerpávající, ale spíš nevím jak na to správně reagovat, jestli to v něm mám nějak lámat (ale jak? zatím nemluví a v tu chvíli si rozhodně nic vysvětlit nenechá), nebo to prostě přejít bez povšimnutí, nebo ho vzít a pochovat (nejsem si jistá, zda ho to nenaštve ještě víc). Nerada bych to dělal špatně, abych tyhle jeho vztekliny v něm nepodporovala. Za jakoukoliv radu bud vděčná...

smallinka
2. bře 2016

Tak nejsem žádný odborník, ale podle mě křičet na něho asi není dobře, to byste spíše podporovala to vztekání podle mě. No chápu jak to musí být na nervy....mě stačí moje holky když se vzteknou....podle mě je nejlepší ignorace, pokud to maminčiny nervy prostě ustojí. Hele my máme doma ty sluchátka na stavbu 😀 když si je při tom převlíkání nasadíš tak to uslyšíš ten vztek tak z poloviny nahlas a už ti to tak neleze do mozku 😉 a to mě teda dost pomáhá. Nebo mu dát něco do ruky at se zabaví, ale to myslím platí spíše na mladší děti. Teda aspon u nás to tak bylo, teď už mi na hračky do ruky kašlou......ale asi prostě ho nějak jinak zabavit písnička nebo tak něco. Někde jsem četla názor maminky, který se mi líbil, že když se mimi vztekalo tak si k němu čupla a obejmula ho ale ne pevně to se mu nelíbilo prostě jen tak ho ulidnit ale spíše z větší vzdálenosti.....ale to si nedovedu moc představit že zabírá. Takže za mě určitě SLUCHATKA 😎

svetlus_pepca
2. bře 2016