2. dítě rok před státnicema, měl to tak někdo?

sasui01
29. čer 2014

Ahoj, vim ze je spusta maminek ktere studuji s detmi, ale chtela bych se zeptat zda ma nekdo podobnou zkusenost a jak jste to zvladaly? Do 1.r. VS jsrm nastupovala kdyz bylo malemu 5. Tydnu. Rocnik jsem ukoncila a bylo to v pohode. Je uzasne miakminko a mam ty skveleho manzela. Kdyz vidim kolem sebe tehule tak si rilam ze by nebylo spatne mit 2. Dite s odstupem 2 let, jenze... To bych mela posledni rok pred statnicema tal se tedy chci zeptat jestli to tak taky nekdo mel a jak jste to resily? Jeste bych chtela dodat ze studuji pedagogiku takze zadna velka veda. Dekuki za reakce a omlouvam se za preklepy pisu z telefonu 🙂

somalicats
29. čer 2014

@sasui01 Pokud to jde, a máš okolo sebe lidi, kteří Ti s dětmi pomůžou,t ak proč ne. Zkušenosti jsou nepřenositelné, protože každá škola je jinak náročná, a ne na každé škole lze studovat jako těhotná. Já mám dvě VŠ, první jsem vystudovala klasicky po gymplu bezdětná (tam bych během celého studia ani otěhotnět nemohla, nesměla bych do laboratoří). Na druhou VŠ jsem nastupovala, když byly dcerce 4 roky. Před začátkem šesťáku jsem neplánovaně otěhotněla a šestý ročník jsem tak končila již s miminkem. Je fakt, že tu nejnáročnější státnici jsem si odbyla jako těhotná (a na vlastní riziko jsem chodila na praxi), takže jsem nemusela přerušovat, otěhotnět kdykoli předtím, měla bych smůlu a musela bych přerušit studium. Takže ve finále jsem měla celkem kliku.

sasui01
autor
29. čer 2014

@somalicats chapu ze vsechno a vsichni jsou jini, spis jsem chtela slyset od nekoho ze to tak zvladl, abych se ujistila ze to jde. 🙂 pomaha mi jen manzel ale prave ze studuji si kolu ktera jde delat tehotna, spis mi slo o to jak

sasui01
autor
29. čer 2014

@somalicats *jde mi o to jestli nekdo byl v situaci 3lete dite, skoro rocni dite a statnice.

somalicats
29. čer 2014