Od kdy jste přešli z lahve na hrnek?

pokornaivca
18. pro 2007

Nechci začít plnit web diskuzemi ale neodpustím si jěště jeden dotazík..
Od kdy jste přešli s láhve na hrníček??moje áda se láhve nevzdá stějně tak jako dudkíku což je další problém...
Jinač nevím určiotě je maminek co má spoustu problémů ale ádélka i když už má rok tak se nakrmí nutrilonem či bebou a pka jí třeba jen přesnídávku mrkvičku jablíčko..odmítá veškeré jídla s masem či polívky ty jí jen tehdy když tam není např. květák který by viděla a liju jí polívky do skleničky od přesnídávky..jak to říci dá se oblbnout to je záchrana....
Když jsem se ptala lékařky tak řekla asi jí to nechutná máme strašně protivnýho pediatra a to adélčino jídlo se mi nezdá..

pokornaivca
autor
19. pro 2007

Prosím,napište..

johanda
19. pro 2007

naše Johanka pije z hrnku od 6 měsíců, láhev nechce, je kojená a to je pro kojeňátka typické. Pokud ti s lahví netrajdá po bytě, neřešila bych to, když tak jí zkus nabídnout pití z normálního hrnečku, to děti baví.
Maso jí nenuť, když tak ho můžeš rozmixovat do brambor nebo mrkve, udělat ji pyré místo polívky. Jí obilné kaše? Můžeš je uvařit nasladko i naslano a postupně přidávat i potraviny, které zrovna nemusí. Pokud ti přibírá a roste a je celkově spokojená, bude to nejspíš v pořádku 😉

miquel
19. pro 2007

ahojky, my pijeme podle nálady někdy z dudlíku , někdy z hrnečku s takovou tou násoskou někdy z lahle s brčkem, tohle fakt zatím nehrotím, myslím že ho ten dudlík nakonec přejde
na spaní má dudlíka, někdy i přes den když je protiva nebo sebou praští a řve 😀 ale nenechávám mu ho dlouho

Jony je taky opatrnej na nový potraviny, u nás se osvědčila bramborová kaše tu miluje a můžu mu k ní přidat skoro cokoli 😉 , jenom jsem ještě nevymyslela jak mu vnutit ovoce , kromě bananů skoro nic nechce občas nastrouhaný jabko, ale myslím že ho to taky přejde 🙂