Pořídili jste si po autistovi ještě druhé dítě?

holesov
23. kvě 2012

Zdravim všechny,je tu někdo kdo má dítě autistu? a pořídil si i po něm další dítko? mi máem dvě holky jedna má autismus chtěla bych se ještě o kluka pokusit,ale mámobavy jak zvládnem,a taky je i riziko že i to třetí by mohlomít tu samou diagnozu,proto se tám zda tu je někdo takový kdo i to riziko podstoupil,nebo i s jiným onemocněním..

zuzi2608
4. bře 2015

Dobrý den, vážení rodiče dětí s PAS,
jsem studentka 5. ročníku oboru Psychologie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity, pracuji jako osobní asistentka v rámci organizace APLA-JM a píši diplomovou práci z oblasti autismu. Zabývám se faktory, které Vám, jako rodičům dětí s poruchou autistického spektra, pomáhají zvládat každodenní péči o Vaše dítě. Na základě zjištění z Vámi vyplněných dotazníků bych ráda tyto faktory identifikovala a navrhla možné postupy, jak je aktivně a efektivně podporovat, aby se zvýšila kvalita života rodičů dětí s PAS. Bohužel ne každá rodina se dokáže vyrovnat s postižením svého dítěte a proto si myslím, že data získaná z tohoto výzkumu mohou takovýmto rodinám pomoci. Sběr dat pro diplomovou práci je poměrně zdlouhavý proces a velice bych ocenila, kdybyste se zapojili. Proto Vás chci požádat, zda byste obětovali cca 30 minut svého času a vyplnili sadu dotazníků, který naleznete v odkazu níže.

Odkaz: http://goo.gl/forms/P2QsPbMNUa

Předem velice děkuji
Zuzana Lamserová

zyoma
4. bře 2015