Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Povislé bříško po porodu - osvědčené cvičení?

martina_22
9. kvě 2018

Maminky..podělte se prosím se svými zkušenostmi.

Jsem teď 2,5 měsíce po druhém porodu, plně kojim.
Po prvním porodu to šlo nějak samo. U druhého jsem přibrala 23 kg a aktuálně mam stále 12 kg navíc. Bříško mám jako v pátém měsíci a nosím stále těhu kalhoty.
Vím, že se musí počítat s tím "do roka a do dne". Spíš bych to chtěla nějak podpořit,zvlášť když přichází doba léta.
Máte nějaké vyzkoušené cvičení třeba na YouTube nebo jinde..případně doporučení na jídelníček atd.?
Moc děkuji

nikoulinka
9. kvě 2018

Prvně bych se zamerila na to, zda nemas diastazu (rozestup brisnich svalu). Na netu najdes jednoduché ukazky, jak zjistit. Taky jsem.resila povisle.břicho po porodu s tim, ze jsem stále mela bříško, jak kdybych byla znovu tehotna. A potvrdilo se. Pokud se totiz potvrdí, musis davat vekky pozor na to, co cvicis 🙂

dora13
10. kvě 2018

@martina_22 zajdi si na fyzioterapii, zkontroluji, zda nemas diastazu a poradi ti, jak spravne cvicit🙂

mish02
11. kvě 2018

Ano, jak pisi holky, doporucuji na youtube najet na uzivatele The Bump Room, je tam primo cviceni pro maminy s diastazi, svaly jsou rozestoupene a je treba je nejdriv "stahnout" zpet k sobe. V nazvu toho videa je myslim neco jako "....postpartum (neco) for diastasis recti". Je to v aj, ale ma to tam super ohlasy od lidi, co to cvicili. Potom je hodne dulezity jidelnicek, pravidelne jist, vynechat co nejvic peciva, bile mouky (i testoviny a pod.), cukru. . Jist hodne ovoce zeleniny, cerstve nebo varene, ted bude leto, tak bude tohle celkem i cenove dostupne. K snidani treba ovesne vlocky zalite borkou vodou, na to ruzna seminka, nakrajene ovoce (banany, hrozno, jahody, hrusky...) pres to trocha medu, skorice nebo strouhany kokos a kakao, to chutna skoro jako cokolada. Ke svacine susene ovoce, raw tycinku, orisky ci mandle, obed neco, co Ti chutna plus salat (muze byt polevka, neco s rajskou omackou...ryze, lusteniny,...) v podstate cim vice rostlinne stravy a cim mene zpracovavane, tim lip. Mohu potvrdit, ze kila jdou dolu a s tou rostlinnou stravou i celulitida 😉 mela jsem taky po druhem porodu dost nahore, celulitidu silenou a jen jsem zacala jist protikvasinkovou stravu (hooodne zelene zeleniny - dcera mela ekzem), slo to okamzite dolu. Tak se ted snazim si to nepokazit. Taky pry cviceni na tech minitrampolinkach je dobre. Ale to na tu diastazi Ti urcite to brisko stahne. 😊 kdyby ses chtela podivat a nenasla, pisni a pokusim se poslat odkaz do SZ. Hodne stesti 😊

Sem začni psát odpověď...

Odešli