• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Výrobní vada kočárku a reklamace po určité době

29. dubna 2011 
Ahoj holky rada bych se zeptala na vase zkusenosti.....
mam trojkolku-predni kolecko zdvojene.... po chvili pouzivani jsem zjistila, ze kocarek pri zaeretovani tahne k jedne strane. Po detailnim prozkoumani jsme zjistili, ze je nakrivo navrtana aretace, takze pri zacvaknuti se kolecka stoci do leva.
Vzhledem k tomu, ze jsem aretaci pres leto temer nepouzivala, tak jsem to prilis neresila....
Nyni mam moznost si v prodejne pujcit nahradni kocarek a hlavne malej jiz spinka doma, takze uz nejezdim nekolikrat denne
takze jsem se rozhodla reklamovat. Jen nevuim , zda je mozne to reklamovat po 9 mesicich
15. dub 2011 v 15:27  • Odpověz  • To se mi líbí
můžeš, ale nesmíš jim říct, že o tom víš už takovou dobu. Věc máš reklamovat, jakmile zjistíš vadu :wink: Řekla bych jim, že jsem aretaci do teď nepoužívala a když jsem s tím začala, objevil se tento problém, tak jdu kočár reklamovat.
15. dub 2011 v 15:39  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@schnek diky -no uvidime..... pani mi rekla at to privezu -kocarek mi pujci a uvidime - ptala jsme se 2 znamych pravniku a oba mi rekli, ze to nevadi. ze to reklamuji az ted - zarucni doba je 2 roky......
ale dle me se budou dost cukat neb to znamena vymena podvozku . tak jsem zvedava
18. dub 2011 ve 13:07  • Odpověz  • To se mi líbí
@eloana koupila sem značkový kočárek a až na první vyjíždce mimo město jsem pak zjistila,že přední dvojkolečko (byly to Carrery) kmitalo a vypadalo, jakoby se mělo kolo rozpadnout, navíc drhlo o košík a to docela dost a celkově ta konstrukce vypadala zkřivená :unamused: .Vrátit zpět se nedal, byl jetý, na reklamaci sem teda vubec neměla náladu, jen zklamání,protože na nový kočár hned nebylo a být měsíc bez v době, kdy syn nechodil nepřicházelo v uvahu. Košík jsem začla upínat jinak a s kolečkem to vydržela pul roku.Pak jsem psala do prodejny a vše jim vysvětlila, odpoved byla,že reklamace je na dva roky, at ho pošlu...a oni mi pak poslali komplet nový podvozek...(tamten byl vadný z výroby). :wink:
18. dub 2011 ve 14:01  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@kikimaruska AHOJ :slight_smile: to jsi mi dala trosku nadeje-ja to zjistila asi po tydnu kdy jsem zkusila aretaci a zjistila,zr musim kocarek cpat furt do prava.... jenze predstava mesice bez kocarku )jeste v te dobe v prodejne nepujcovali nahradni- takze jsem to neresila. Nyni se malej naucil spat doma a muzeme vyjet ven na trikolce, takze to chci reklamovat - uz jen proto kdybych chtela kocarek prodat.....probirala jsem to asi se 4 lidmi z toho 2 byli pravnici, tak na reklamaci mam narok a evidentne to je vada, ktera vznikla pri vyrobe - jen mam obavu, ze m ireknou, ze to je jeste v norme - zajimalo by me zda existuji nejake normy -co muze mit kocarek za vady a ty jsou jeste v norme:slight_smile:)))
18. dub 2011 ve 14:45  • Odpověz  • To se mi líbí
@eloana tak s normama neporadím, ale já taky čekala, až kočárek nebude tak v kurzu, posílala sem ho na zimu na reklamaci a pak s novým podvozkem prodala. Trochu jsem se bála,protože dost prodejcu, ikdyž to není vada užívání prostě napíše, že je to vada uživatele a hotovo. Mile mě to překvapilo a to to byla reklamace přes-e-schop, jelikož jsem fakt nepředpokládala, že tak nový kočárek, kteří všichni vychvalují mi přijde vadný už z výroby. Doma na pár m2 se nic nepoznalo, dala sem ho do kufru a pádila právě k doktorovi dost daleko a pak jsem si toho všimla...co to dělá :confounded: :frowning2: :unamused: ,ale naštěstí to dopadlo dobře :slight_smile:
18. dub 2011 ve 14:49  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@kikimaruska jasne - no ja mam evidentne nakrivo navrtanou aretaci, takze doufam ,ze me nereknou,ze jsem si to prevrtala :slight_smile:)) jen mam obavu zda mi nereknou, ze to zahyba v norme::slight_smile:) vzhledem k tomu ,ze mam privest jen podvozek bez kolecek ,jen s tema prednima co je problem ..... je to viditelne kdyz kocarek stoji kolecka se zaaretuji ,tak vyboci a nebo kdyz se kocarek pusti-zahne hned do leva. jsem fakt zvedava:slight_smile:
18. dub 2011 ve 14:57  • Odpověz  • To se mi líbí
@eloana : reklamovat vadu na používaném výrobku můžete v době záruky kdykoli. Na druhou stranu ale také platí pravidlo, že pokud vadu zjistíte, máte ji reklamovat neprodleně a zároveň věc s vadou okamžitě přestat používat, aby nedošlo k prohloubení vady nebo úplnému zničení věci v důsledku používání věci s vadou. Myslím, že reklamovat vadu po devíti měsících není problém, většina výrobců je v takovém případě minimálně do dvanácti měsíců od nákupu kočárku velmi vstřícná. Asi by byl problém s reklamováním výrobní vady těsně před ukončením záruky, tedy po dvou letech používání kočárku.
Pokud se týká norem pro přímý směr jízdy kočárku, vím že to řeší Teutonia pro kočárky s pevnými neotočnými koly tak, že kočárek se může od přímého směru jízdy odchýlit do deseti procent ujeté vzdálenosti, tuto normu přejímají i někteří další výrobci. U kočárků s možností aretace otočných kol používá Teutonia seřizovací šroub pro nastavení přímého směru v případě, že po nárazu zaaretovaného kola dojde k posunutí uchycení aretace. Pokud výrobce Vašeho kočárku takovou možností Váš kočárek nevybavil, neměl by pro něj být problém vadu odstranit jiným způsobem.
18. dub 2011 v 15:16  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@babyrenka ahoj diky moc:slight_smile: prave diky te vade jsem aretaci temr vubec nepouzivala....ma aretace vypada tak ,ze kolecka zacvaknu do zobacku.... ale ten zobacek je bohuzel navrtany krive..... cca o nekolik milemitru,ale je to znat neb to ty kola vychyli. Dcera kocarek tlaci pred sebou, takze ta je v prikope stale- dospely clovek ten kocarek ridi a ta kolecka maji malinkato vuli i zaaretovana, ale vice musi tlacit na tu levou stranu. Volne ho vest pred sebou nelze. a nemluvim o tom ho pustit -to se okamzite zatoci doleva. mluvim pouze o zaetretovanem , s odaretovanym neni problem
18. dub 2011 v 15:33  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
Ahoj holky- hlasim reklamace uznana......a opraveno -vymenili aretaci a uz je to v pohode) cela reklamace trvala 10 dni:slight_smile: prijemne me prekvapili))
29. dub 2011 v 11:09  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek