16ti letá přítelkyně je těhotná, potrat nechceme

balgroth
2. srp 2013

Dobrý den, zrovna dneska jsem se dozvěděl že má přítelkyně které je 16 let a jsem s ní téměř 5 měsíců je těhotná. Mě je 20 a ještě studuju posledním rokem automechanika. Nevím si rady, moje okolí říká že by bylo lepší jít na potrat a počkat až budu po škole alespon já, ale má přítelkyně byla z té zprávy nesmírně nadšená a i já bych chtěl. Jenže je problém v tom že ani jeden nemáme školu a co jsem se koukal tak ani práci bych si nemohl najít bez střední a já vážně nevím co udělat. Moje a její máma je pro potrat, jestli mám s ní utéct a žít jak se říká ze dne na den nebo ne, miluju jí a s potratem bych nemohl žít jelikož by byla dost neštastná. Děkuji za odpovědi a případné rady, budu vděčný za jakoukoliv pomoc.

veruska007
2. srp 2013

@balgroth No, já bych na potrat nešla. My o miminko přišli a je to rána v srdíčku, která bude bolet už navždycky. Určitě to bude ze začátku těžké. Největší pomoc asi budete potřebovat od obou rodičů. Každopádně po finanční stránce budete mít nárok na mnohé sociální dávky, můžete se poptat na ÚP - tam vám to přesně spočítají. Moje spolužačka rodila v 16letech a docela v pohodě, už mají dávno 3 děti a jsou spokojení. Nějaký čas bydleli v jednom pokoji u rodičů, ale pak našetřili, mají domek, děti, oba práci... není to nejsnadnější životní cesta, ale určitě se to dá zvládnout.

balgroth
autor
2. srp 2013

Největší problém ovšem je že i naše mámy jsou bez práce, a pochybuji že se dá vyžít jen z pomoci od státu, já nechci dovolit aby musela moje rodina žít v nižší třídě, ale vážně nevím a budem o tom muset hodně přemýšlet

maxinkaa
2. srp 2013

@balgroth A jak to, že je těhotná, prášky nebere?

veruska007
2. srp 2013

@balgroth Když jsou vaše mámy bez práce, mohly by hlídat prcky, abyste mohli dostudovat 😉