Čím jste chtěli být jako malé a co z vás je teď?

kukinka
4. kvě 2007

Taky jste meli v detstvi sen se necim stat?Cim?Splnilo se vam to nebo jste dnes necim jinym?

kukinka
autor
4. kvě 2007

Zacnu u sebe,chtela jsem byt samozrejme herecka nebo zpevacka 😀 asi jako vetsina z nas.Ted pracuji jako asistentka v jedne zahranicni firme. 🙂 Jinak mam ekonomku,ale jen stredni 😀

carlisse
4. kvě 2007

Já chtěla být architektkou a nakonce jsem skončila v personalistice 🙂

elliana
4. kvě 2007

doktorka a som sestricka

kukinka
autor
4. kvě 2007

proc si nesla dal studovat?

elliana
4. kvě 2007

ked som skoncila strednu skolu, vidina dalsich 6 rokov v skole a mladost pochabost urobili svoje. Ale nehovorim, ze sa do toho niekedy nepustim. Ak sa zadari, tak tento rok zacinem externe studovat misijnu a charitat. pracu a ked raz bude moznost, dam sa aj na medinu.

kam
4. kvě 2007

Ahojte, tak na prvním stupni jsem chtěla být letuškou, později už jsem nevěděla, ale chtěla jsem jít na SŠ ekonomickou a tam jsem taky vystudovala. Teď pracuji v kanceláři...ale vždycky jsem si přála mít VŠ, ale nechuť k učení udělala své.Ale každý rok mám nutkání si podat přihlášku .. 😀

titkovamiriam
4. kvě 2007

chcela som byt veterinarka a mam vzdelanie chemicke,ale pracovala som ako ekonomka.laska k zvieratam ale zostala a preto mame aj dom plny zvierat.

alexandra
4. kvě 2007

Ja som chcela byt opatrovatelka koni, ale nasi mi to zatrhli, ze by ma bola skoda.. Tak som sla na gymnazium a z neho postupnou praxou skoncila na pozicii HR managersky pre IT firmu.. Ale momentalne mam tu najuzasnejsiu 'profesiu' na svete.. Som manzelka a mama 😵

kila
4. kvě 2007

Ja som ako malá chcela byť učiteľkou a teraz som obchodnou asistentkou. Medzitým som zistila, že nemám trpezlivosť učiteľky... 😅

andy.a
4. kvě 2007