Dítě hned po škole, jaký máte názor?

misulinka44
16. led 2013

Jsem studentka VOŠ, školu končím příští rok. Manžel by moc chtěl miminko. Ani já se tomu nebráním, jen nevím jestli je dobré mít dítě hned po škole. Jaký na to máte názor? Mám strach, že až začnu pracovat, už budu dítě jen oddalovat.

romcovaklarka
16. led 2013

@misulinka44 To se fakt nedá takhle poradit - jak se cítíš 🙂 Já jsem třeba pracovala a oddalovala skoro 6 let po škole 😅 a ségra si dala dvě děti v rychlém sledu hned po škole. Měla ale zemědělku, pak pár let na RD, praxe žádná a vlastně "nic neuměla". Jak děti trochu povyrostly, dodělala si bakaláře na peďáku a teď učí na zemědělském učňáku. Takže úplná rekvalifikace. Záleží, co máš za obor a jestli si myslíš, že s tím pak najdeš práci i bez praxe a s tím, že máš už třeba pár let po škole. Nebo jestli budeš moct třeba trochu pracovat i při mimču a nevypadnout z oboru...

naomi6
16. led 2013

@misulinka44 Ahoj, já jsem rozhodně pro práci a pak děti. V dnešní době se bez praxe těžko shání práce. Máš dost času, jsi mladá a děti ti neutečou, ale zase nevím, jaký máš obor. Držím palce 😉

misulinka44
autor
16. led 2013

Já studuju zdrávku-všeobecnou sestru. Tak snad práci najdu a během RD bych mohla chodit vypomáhat do nemocnice. 🙂 A mimčo bych chtěla 🙂

misulinka44
autor
16. led 2013

A manžel má jeden zdravotní problém a bylo nám řečeno, že nejlepší bude mít děti co nejdřív...

veruska007
16. led 2013

Otázkou je, jestli Tě manžel uživí - musíš pracovat min. 270 dní, abys měla nárok na mateřskou. Osobně bych si ty dny určitě odpracovala, třeba něco už při studiu. Vezmi, že třeba budeš chtít děti 2-3 po sobě... to bys pak přišla o hodně peněz.

ssassi
16. led 2013