Dotazník k bakalářské práci - těhulky a šestinedělky

verisgr
7. bře 2016

Dobrý den,
jsem studentka porodní asistence na UTB ve Zlíně a chtěla bych poprosit o vyplnění krátkého dotazníku k mé bakalářské práci. Dotazník je směřován na těhotné ženy a maminky krátce po porodu, prvorodičky i vícerodičky. Vaše odpovědi budou samozřejmě anonymní.
Děkuji za Váš čas a ochotu, Veronika

http://www.survio.com/…9L3T9H0B6S1J

feferka
7. bře 2016

Stranka nebyla nalezena ....

konekokira
7. bře 2016

také k nenalezení...

verisgr
autor
9. bře 2016

http://www.survio.com/survey/d/G4G4C9L3T9H0B6S1J

Omlouvam se, asi se vloudila chybicka.tento ofkaz snad jiz bude fungovat. Dekuji

konekokira
9. bře 2016

Hotovo 🙂

bustedka
10. bře 2016

Přiznám se, že otázka zaškrtávací pozitivní-negativní očekávání mi moc na rozum nejde. Pochopila bych, kdybych mohla zaškrtnout jen řádek např u pozitivního očekávání, nebo u negativního. Ale ne u obou 🙂

pabka
10. bře 2016

poprve v zivote jsem se rozhodla vyplnit dotaznik, ale tedy take mi to prijde nelogicke...

verisgr
autor
10. bře 2016

Ano, je potreba se nad tim trochu vic zamyslet, bohuzel takhle to chtel vedouci me prace (psycholog), taky mi to prislo ze zacatku zvlastni.. Samozrejme nikoho do vyplnovani nenutim. Dekuji

verisgr
autor
10. bře 2016

Duvidem pozitivni i negativni skaly je, ze u kazde situace se ocekavaji vetsinou nejake zmeny negativni i pozitivni. Pokud udavate cisla 1 nebo 2, znamena to, ze zmeny necekate.

bustedka
12. bře 2016

No, máš to tam 🙂 Sama, když jsem psala bakalářku mi můj vedoucí občas řekl něco, co moc smysl nedávalo. Logický to prostě podle mě není, přece jen pokud neočekávám žádnou negativní změnu, trochu se mi příčí odpovědět "téměř vůbec", protože zde - pokud budeme slovíčkařit - existuje nějaké minimální procento 🙂 Ale to už bychom šli opravdu do detailů 😀 Hodně štěstí přeju

2hanah
Autor odpověď smazal
Zobraz
snahnah
3. bře 2021

@2hanah Dotazník je z roku 2016 😉

2hanah
4. bře 2021