Dotazník - Výživa novorozence (kojení)

martinkatrun
8. únor 2016

Dobrý den,
jsem studentkou 3. ročníku bakalářského studia oboru Porodní asistentka. Touto cestou bych Vás chtěla poprosit o vyplnění tohoto anonymního dotazníku, který mi pomůže při zpracování mé praktické části bakalářské práce s názvem Výživa novorozence (kojení). Předem mockrát děkuji za Váš čas a ochotu.
Děkuji Martina 🙂

http://www.survio.com/survey/d/T6W2L6E1T7A4F1R6U

caboonek
8. únor 2016

Mas to tam

mrskato
8. únor 2016

...Při nevyplnění některých otázek (ty, před kterými je napsáno, že se má přeskočit), nelze dotazník odeslat. U otázky č. 7 by měla být uvedena možnost "jiné", já jsem třeba získávala informace od laktační poradkyně, mezi odpověďmi bych si nevybrala. Otázka č. 14 mi přijde špatně položená, protože snad každá matka ví, že buď bude kojit nebo miminko bude na UM.

olga_
Autor odpověď smazal
Zobraz
martinkatrun
autor
8. únor 2016

Děkuji mockrát, dotazník je opraven! 🙂 to byla chyba v systému...

rybka1
8. únor 2016

Vyplněno. Přeji hodně štěstí při dokončování studia.

hrosatko87
8. únor 2016

Vyplněno 🙂

svija
8. únor 2016

Jen škoda, že u otázky, jestli mám zkušenosti s kojením prvního, druhého nebo třetího dítěte nejde zaškrtnout víc možností.

svetlus_pepca
8. únor 2016

Je to tam. Hodně úspěchů při dokončení studia a následně v určitě krásné, ale rozhodně ne snadné profesi 🙂

lenkalenulka
8. únor 2016

Hotovo

mrskato
8. únor 2016

Tak teď už hotovo 🙂

kiwikzk
8. únor 2016

Taky jsem vyplnila 🙂

petrinda
9. únor 2016

vyplněno

martinkatrun
autor
9. únor 2016

Děkuji mockrát! 🙂

letadlo13
9. únor 2016

Hotovo

mina_
9. únor 2016

hotovo

katyxq
9. únor 2016

vyplněno ... ale ty otázky nejsou zrovna nejlépe položené, obzvlášť pro vícerodičky

somalicats
9. únor 2016