Éčka v potravinách. Koukáte na složení výrobků?

marmazel
21. říj 2009

Ahojky maminky, nevím jestli už tady takové téma je, ale já ho nenašla. Chci se zeptat jestli taky tak koukáte na složení výrobků co dáváte svým dětem, já třeba studuju co je v jogurtech a ani dobrá máma a ovocná activie se mi nelíbí. Netvrdám, že zkoumám úplně všechno, ale koukám a snažím se ty škodliviny omezovat, když jí je dávaj babičky tak radši zavírám oči než se s nima dohadova, tak aspoň já je omezuju, ale okolí na mě kouká jak na blázná, že nám to dávali taky a žijem, ale nejsem si jistá jestli za nás těch škodlivin tolik bylo a nebo se o tom spíš nemluvilo. Ale když se kouknu kolem každé druhé dítě je hyperaktivní. A jsou éčka zpusobující dětskou hyperaktivitu. Tak nevím, je to jen výmysl zas nějaké firmy nebo na tom něco bude?

radka.m.
21. říj 2009

ahoj,no,nevím,jestli nějaká éčka způsobují hyperaktivitu,ale co vím určitě,že spousta éček je rakovinotvorných a proto i já patřím mezi ty blázni,co koukají na složení výrobků,zezačátku mi to dělalo problémy se v tom orientovat a nákup mi trval dlooouho,ale ted už to je v pohodě,babičky samozřejmě měli taky kecy,ale postupem času to zkousli a ted je už klid,jinak jednou za čas zhřeším jak já,tak i babička,že koupíme to,co se nám podle složení moc nelíbí,ale to je fakt jednou za čas.a děti s tím taky nemají problém,jedí to,co je,v tomhle taky já problém nevidím,děti jsou v tomhle tvárné a záleží jenom na matce,jakému stravování je naučí,takže bud v klidu,určitě nejsi sama a hlavně,myslím si,že to celé má obrovský smysl-jednou,kdyby přišly děti s nějakou vážnou chorobou,tak budeme moc s čistým vědomím říct,že určitě to nemají ze špatné stravy,že mi jsme dali to nejlepší,co jsme mohli 😉 😉 😉

marmazel
autor
21. říj 2009