Existenční deprese 😶

22. kvě 2023

V poslední době nemám moc dobré období a začíná to jít až do depresí, breku, vypnutí myšlenek. Máme dceru 2,5let a do toho jsem těhotná. Takže hormony pracují. To ale ve větší míře nemění nic na tom jaká jsem.
Je mi skoro 33, budu brzo podruhé máma, studuji vysokou školu poslední ročník (Ing. Ekonomicko/právní obor). Nemám žádné přátele a jsem v podstatě samotář. S lidmi se dokážu bavit uvolněně, o všem, přátelsky a to každý den. Ale bohužel jsme si za celý život neudělala žádné přátele či si je udržet. Sice kolem sebe mám pár maminek a i přes snahu si vytvořit s nimi nějaké pouto... Je to vždy o ničem. Vždycky jsem já ta co musí projevit prvotní zájem. Což mě časem přestane samozřejmě bavit. Ve svém nitru ale nemám lidí vlastně ráda. Celý život jsem byla hodná holka a vždycky semnou každý jen zametal a využil. O co mi ale jde....
Mám skvělého manžela, kterého moc miluju a vím že i on mě. Je to už čtyřicátník co ví co chce (teda vypadá to tak🤣) . Býval to šílený sportovec (já taky). No co máme dítě zlenivěl a dohromady jsme přibrali asi 40kg 🤣 ale stále jsme krásný a mladý. Celou dobu co ho znám je hrozně společenský, upovídaný... Opak mě. Má rád klábosení u pivka s přáteli, klídek.. ale my jsme jako rodina pro něj na prvním místě vždy. I přesto, že mi nic nevyčítá, nepředhazuje.. mám takový vnitřní pocit, že ho brzdím. Že kdyby neměl mě byl by spokojenější, trávil by víc času s přáteli. Samo