Hledá se vhodný partner pro mateřství...bez manželství

moona
17. srp 2006

Moje situace je v určitém ohledu atypická, ale možná ne až tak zcela..
Ze všeobecného pohledu mám věk, který je na hranici..35 let. Mám partnera, kterého mám velmi ráda, jsme spolu více jak tři roky, ale žije v zahraničí a vídáme se málo, mimoto děti již neplánuje i s ohledem na svůj věk. A já se možnosti mít dítě vzdát nechci. Snažila jsem se proto najít si partnera a mít vztah založený na vzájemném pochopení, respektu a volnosti s tím, že bychom si dítě přáli oba. Doposud jsem neměla jakoukoliv možnost někoho takového potkat...nikdy jsem s žádným Čechem nežila, i dosavadní partner je cizinec a mentalita Čechů - mužů mě tak trochu uzemňuje. Nejsem schopná se vejít do jejich způsobu uvažování, jsem téměř strnulá. Nemám problém ani vzhledu (mužům se líbím, ale tvrdí, že by si netroufli, což vůbec nechápu) ani inteligenční, pracuji jako tlumočnice, jsem stále v prostředí, kde je Čechů jen minimálně a asi zřejmě nemám prostor a možnost se normálně seznámit...poradí mi někdo??? Je snad cesta, jak poznat někoho příjemného a hezkého zevnějšku, který ...?? M.

consti
17. srp 2006

moona tak nějak nechápu..takže se zahraničním přítelem se chceš rozejít a "pořídit "si Čecha a s ním miminko? 😉 Myslím, že takoví muži snad existují, na druhou stranu, pokud sina tebe netroufnou..Já jsme sice o 10let mladší jak ty, ale s chlapama jsme na tom byla stejně, češi si moc netroufali, tak jsme měla vizi, že si vezmu jednou cizince. Naštěstí jsme našla svůj ideál v Čechovi, i když je pravda, že jsem musela hodně zabrousit za hranice našeho města... 😀 .Kolik je tvému partnerovi, že děti už neplánuje?Podle mě je halvní právě věk ženy... 😉

majka07
17. srp 2006

tak su v tom kapku zamotaná, ale nedá mi to nenapsat moona a co seznamka na netu? Moje nevlastní teta se tak seznámila s jedním partnerem a mají mimi a je jí 48 a mimi jsou 3 roky 😉

paja123
1. pro 2006