Hledám návod na klobouček. Chci ho uháčkovat pro dceru

konik88
6. dub 2010

Ahoj, chtěla bych pro svoji holčičku, která se má narodit v létě uháčkovat nějaký pěkný letní klobouček. Bohužel nemůžu nikde na internetu najít žádný návod. Budu ráda, pokud mi dá někdo odkaz na internetové stránky, nebo mi návod přímo pošle 🙂

alcatko.j
6. dub 2010

Ahoj🙂 jdi treba na wéwéwétečkaháčkovanéčepičkytečkacézet, zaregistruj se a když to udelas, v pravem sloupci jsou navody, vyberes si zda se chces "naucit" kloboucek, cepicku, letni, zimni, satecek atd a jedes🙂 pani to tam ma s fotkama, pekne krok po kroku, jak pro blbce, ja jsem to jedine diky ji pochopila😅
No a pak jsou celkem pekne navody na mimibazaru, taky v navodech.
Ale ja jsem se to naucila prave na tech cepickach🙂 a ted jedu jako drak😅

mismar
6. dub 2010

alcatko: díky za tip, skvělá stránka, nádherná inspirace 😉

konik88
autor
7. dub 2010

Díky alcatko, stránky jsou fakt super. Já taky nejsem žádnej odborník, spíš naopak 😀 Jsem takovej samouk. Před Vánocemi jsem zkusila šálu a od té doby jedu. Dělám hlavně čepičky a dětské bačkůrky. Na mimibazar se taky dívám, ale tam jsem žádný šikovný návod na klobouček nenašla.

rebeca321
14. kvě 2010

Jejda,děkuju taky Alí za typeček,hnedka se du mrknout 🙂 😉 !!!!

innes
7. pro 2010

Nemáte někdo návod na dětské capáčky? Něco takového:

zuzka72
8. únor 2011

@innes koukni na MMB tam je něco podobného zadej si tam capáčky...

innes
9. únor 2011

@zuzka72 díky, zkusím. Sehnala jsem i nějakou knížečku, tak zkusím něco vykutit 😉 🙂

marky27
14. únor 2011

Ahojda. Hrozně ráda bych chtěla začít háčkovat, ale nikdy jsem to nedělala. Nevím ani, jak se vůbec začíná 😅 Nemáte nějaká nějaký dobrý tip na stránky pro úplné začátečníky? Všechno, co jsem našla, pro mě bylo dost k nepochopení 😖

kudelovazuzana
2. bře 2011

@marky27 Marky já jsem taky byla uplnej začáteční a první čepička, kterou jsem dělala byla tato http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=81 a povedla se moooc. Od té doby háčkuju.