Jak se chováte a cítíte ve Vašem partnerském vztahu?

anetacb
26. únor 2012

Dobrý den,

jsem studentkou 3. ročníku psychologie na filozofické fakultě UK. V rámci studia provádím výzkum zabývající se různými aspekty partnerského vztahu. Máte-li čas a chuť přispět do výzkumu, klikněte, prosím, na odkaz vespod, který Vás přesměruje na dotazník. Vaše odpovědí jsou zcela anonymní a budou použity pouze pro účely tohoto výzkumu.

Moc děkuji za ochotu a spolupráci!
Aneta Polcarová

Odkaz na dotazník zde: http://pruzkum-dlouhodobych-partner.vyplnto.cz/

val1
26. únor 2012

@anetacb vyplněno...jen nevím, zda po deseti letech fungujícího manželství má vypovídající hodnotu 😉 . Spíš mi to přišlo pro partnery, co spolu začínají 🙂 . Hodně štěstí.

jop
26. únor 2012

@anetacb přesně, po 10 letech vztahu jsou některé otázky dost mimo mísu 😀 Ale vyplnila jsem to.

anetacb
autor
26. únor 2012

Díky za zpětnou vazbu, je to pro mě velmi cenné info.

mpavlinka
26. únor 2012

Vyplněno 🙂

mkr
26. únor 2012

také mi to přišlo pro začínající partnery, manželé už řeší jiné věci, třeba otázka typu, když máte s partnerem problémy, jste ochotny jí t i do poradny?

petamarketka
26. únor 2012

Vyplněno, ale souhlasím s ostatními, že některé otázky jsou jsou po delší době vztahu (společném bydlení obzvlášť) mimo...

hasalice
27. únor 2012

Upřímně - tenhle test je slušně řečeno nekvalitně provedený. Testů je na MK více a tenhle mi příjde nejhorší ☹ snad ve škole uspěješ 😉

pepibubu
27. únor 2012

vyplněno, ale taky jsem se nad lecčíms uculila.

ia.
27. únor 2012

vyplněno, ale věrohodnější by to bylo tak před 6 lety, kdy jsme byli svobodní, bezdětní a bezstarostní 😅

maciik
27. únor 2012

vyplňeno

kamilka007
27. únor 2012

Chichi, jsme spolu s mužem sice jen necelých 5 let, ale i pro nás je ten test trochu legrační. 🙂

leeena_4
27. únor 2012

souhlasím, že dotazník není dělaný pro manželství. Chtěla jsem vyplnit, ale některé otázky jsou pro manželský život formulovány neodpovídajícím způsobem.