Jiné schéma braní antikoncepce se změnou gynekologa

mignona
1. pro 2014

Ahoj 🙂 , mohla byste mi prosím některá vysvětlit následující - doposud jsem brala antikoncepci klasicky 21 dní prášek, 7 dní pauza. Nyní jsem změnila lékaře a přestože antikoncepci mám stále s tímto schématem, řekl mi, že první prášek z dalšího balení bych neměla brát až po 7mi denní pauze, ale již 3tí, maximálně 4tý den od začátku menstruace, což vychází na 5ti denní pauzu bez braní prášků. Tedy z toho vlastně vychází schéma 21 dní prášek, 5 dní pauza. Ztratí se tam tedy ta pravidelnost a nezačíná se brát nový prášek vždy ve stejný den, což tedy vem čert, pokud bych chápala ten důvod 😅 Děkuji moc! 🙂

vanilka_eva
1. pro 2014

@mignona To taky nechápu proč vám tohle lékař řekl. Podle mě je to nesmysl. Musí se to brát pravidelně, jinak v tom můžete mít dost zmatek. A navíc byste kupovala častěji prášky

ivasad.
1. pro 2014

Nemyslel to tak, že pokud začínáš s braním antikoncepce, máš ji nasadit třetí nebo čtvrtý den MS? Pak dělat klasické pauzy 7 dní. .. Pokud navazuješ, bez delší pauzy, pak fakt nechápu. Nikdy jsem se s takovým schématem braní HAK, které popisuješ, nesetkala. Projdi si taky příbalový leták.

ckei
1. pro 2014

@mignona to určitě myslel tak, že toto udělat při prvním prášku 1. platíčka....další platíčka již se 7denní pauzou.

mignona
autor
4. pro 2014

Tak jsem se ptala náhodou obvodní doktorky a říkala mi, že to tak opravdu mohl myslet, že se to tak může brát. No jsem si jistá, že mi to tak gynekolog řekl. Tak to tedy zkusím. Jestli otěhotním neplánovaně, zabiju je oba 😅

tkanicka
4. pro 2014

@mignona a proc jste se rovnou nezeptala gynekologa? Pochybuju ze otehotnite, budete mit v sobe vic hormonu. Mne to prijde, jak podporit vyrobce antikoncepce... pridat pacientkam jedno platicko za rok navic

mignona
autor
4. pro 2014