Mám zůstat nebo radši odejít?

elizabeth_lap
24. črc 2016

S manželem jsme spolu již 10 let z toho 4 roky manželé. Před dvěma lety se nám narodil syn, kterého máme oba strašně rádi. Manžel shodou okolností byl první měsíc doma, protože přecházel z jedné do druhé práce. Všechno bylo v pohodě. Manžel pracuje jako řidič kamionu, takže je od pondělí do pátku pryč a o víkendu doma. Poslední dobou spolu ani nespíme(sex), když je to jednou za měsíc, tak je to moc. Manžel bere léky na tlak, cukr a cholesterol a prý za to mohou léky, ale mě přijde, že ho to ani nebaví. Že to dělá jako nutnost a víckrát už mi řekl, že je to takové vynucené během toho víkendu sexovat. Ale to mi v mých 28 letech přijde brzy na to, mít sex jednou za měsíc až dva. Ale to není to hlavní. Poslední dobou mi docela dochází, že když je celý týden pryč a přijede v pátek o půlnoci, v sobotu většinou tráví mimo dům a pak jeden v pondělí brzo ráno. Tak ani není kdy, když máme malého. Je pravda, že se to již zlepšilo od té doby, co jsem mu to řekla. Ležíme tedy spolu v sobotu u telky (a také nic). Říkala jsem si, že ho svedu, ale když si lehne na gauč spocenej chlap, tak mě okamžitě přejde chuť. ☹ Jinak u něho poslední dobou vidím věci, které nechci aby dělal syn také. Prdí nahlas, krká jak hospodský povaleč. Naposled mi před našima a mým kamarádem pohanil buchtu, kterou jsem upekla "Líná ty třešně do bublaniny vypeckovat! A stejně ta buchta stojí za hovno, je suchá!" Já byla schopná odvětit jen ať je ticho a na jeho názory není nikdo zvědavej. Mamka mi pak jen říkala doma. To to takhle chceš nechat? Říkám si, že kdybych odešla tak mi bude líp, najdu někoho jinýho a aby nebyl stejnej nebo horší? Poslední kapkou všeho špatného bylo, když na zábavě se opil a tancoval se všema jinýma slečnama a i starýma ženskýma ale se mnou (ač ví že ráda tancuju) si nezatancoval ani jednou. Pořád se s nima objímal a ke mě za celý večer si ani nepřišel sednout. To jsem si řekla, tak to ne. Už pomalu přemýšlím jak to udělat,