Myčka nádobí. Po umytí mám nechat nádobí doschnout?

natousek
28. únor 2009

Dobrý den, mám 1.den myčku a jsem úplný začátečník, chtěla jsem vás poprosti o rady a tipy jak efektivně myčku užívat,samozřejmě mimo běžné věci,které se dočtu v návodu. Konkrétně by mne zajímala jedna věc, když skončí mycí program,lze myčku ihned otevřít,nebo se nechává nádobí nějak doschnout? Moc děkuji za odpovědi.

kubaka
28. únor 2009

To podle toho, zda máš kondenzační nebo s aktivním sušením. Ty kondezační staré typy - mám já - se musely nechat ještě 15 minut zavřené, aby se vysrážela pára po stranách a nádobí uschlo.

Takže nic nezkazíš, když ji necháš chvíli zavřenou - minimálně se ti nevyvalí pára. Ty nové typy právě ale už neznám. Takže to, jestli máš kondezační nebo na jakém principu suší, by mělo být právě v návodu.

Jinak bacha na nakládání, aby sis nepřekryla jednu misku druhou - nepřecpávat tu naši milou kamarádku 😅. A aby sis vystrčeným kusem třeba ucha nezablokovala dvířka s práškem - občas se mi takto nedootevřely a prášek mi tam napůl zůstal a vymýval se celou dobu. ☹ Takže jsem musela ještě opláchnout. Já mám ještě předpotopní stařenku - 12 let - tak možná už je to dneska o něco lépe řešené.

natousek
autor
28. únor 2009

Moc děkuji za užitečné rady, 1.mytí my nevyšlo,tak už vím trochu proč,jsem ji přecpala

natousek
autor
28. únor 2009

teda mi nevyšlo samozřejmě

kubaka
28. únor 2009

Hi hi - přecpání - to jsem se museli chvíli učit, jak to tam naskládat, aby se voda dostala všude. Dnes už ji nakládá synek a myje dobře - takže to jde jen o zkušenost. Těsně vedle sebe je OK, ale ne přes sebe 😵 a hrnky, hrnce pánve úplně dnem vzhůru, maximálně opřít jeden o druhý. Ale to vychytáš .
Tak ať se ti pěkně myje - je to fakt žůžo pomocnice 🙂

motylek
1. bře 2009

Tak hrnky je lepší dávat trochu ze šikma, jinak se mi tam vždy udělá loužička (na vnejší straně dna) a musím utírat ještě utěrkou 😉

honzina
1. bře 2009